lijkt me ook een goed planquote:Op dinsdag 12 december 2006 07:13 schreef Jojoortje het volgende:
Willen jullie AUB even rustig aan doen in topic 499!? Na 16.30 mag het loos gaan, want dan ben ik thuis!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mij nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 07:13 schreef Jojoortje het volgende:
Willen jullie AUB even rustig aan doen in topic 499!? Na 16.30 mag het loos gaan, want dan ben ik thuis!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 11:33 schreef macondo het volgende:
hier ook een tvpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was een echte vraagquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:58 schreef Soempie het volgende:
oh nee, toch niet iets met een moraal heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ik maar weer eens op zoek moet gaan naar mijn leven.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
Zooow...500 deeltjes. En wat hebben we nu geleerd kinders?
Ik kan hem wel SMS-en maar ik heb hem ook al gemailed. Zijn GMAIL staat open maar hij is ook aan het werkt zegt 'ie. Dus ik vind het ook weer vervelend hem op alle mogelijke manieren te storenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:01 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is maar weer eens op zoek moet gaan naar mijn leven.....
Moeten we asmo niet ff bellen/smsen ofzo? Ik moet er zo vandoor en ik moet en zal Lien 100 punten voor blijvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop