lijkt me ook een goed planquote:Op dinsdag 12 december 2006 07:13 schreef Jojoortje het volgende:
Willen jullie AUB even rustig aan doen in topic 499!? Na 16.30 mag het loos gaan, want dan ben ik thuis!![]()
mij nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 07:13 schreef Jojoortje het volgende:
Willen jullie AUB even rustig aan doen in topic 499!? Na 16.30 mag het loos gaan, want dan ben ik thuis!![]()
Het was een echte vraagquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:58 schreef Soempie het volgende:
oh nee, toch niet iets met een moraal he
Dat ik maar weer eens op zoek moet gaan naar mijn leven.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
Zooow...500 deeltjes. En wat hebben we nu geleerd kinders?
Ik kan hem wel SMS-en maar ik heb hem ook al gemailed. Zijn GMAIL staat open maar hij is ook aan het werkt zegt 'ie. Dus ik vind het ook weer vervelend hem op alle mogelijke manieren te storenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:01 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is maar weer eens op zoek moet gaan naar mijn leven.....
Moeten we asmo niet ff bellen/smsen ofzo? Ik moet er zo vandoor en ik moet en zal Lien 100 punten voor blijven
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:03 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb er 1x een mooi verhaal aan over gehouden, over dat witbier eigenlijk een vertaalfout is.... (thx nembrio)
Tsss, dit moment zal herinnerd worden...... "Waar was jij toen topic 500 werd geopend?" enzo..... dus daar mag je iemand wel voor storenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan hem wel SMS-en maar ik heb hem ook al gemailed. Zijn GMAIL staat open maar hij is ook aan het werkt zegt 'ie. Dus ik vind het ook weer vervelend hem op alle mogelijke manieren te storen
Ze komen door de hekken!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Stoor die man!
Ik heb de quizzers niet meer in de hand..!
De hele AKQ een maandban....quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze komen door de hekken!
Straks moet Laffer er nog te pas aan komen :'=)
Is prima. Dan kan Lienekien je niet inhalen en krijgen we allemaal weer een beetje meer een levenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:07 schreef Mark_V het volgende:
[..]
De hele AKQ een maandban....![]()
Dan komen we nooit op 1000....
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:12 schreef Mark_V het volgende:
Oh ja, ik weet dat erkel nep is.....
en ik weet dat er drie soorten hengen zijn, en wat de huzaren van boreel zijn (om de een of andere manier allemaal roofingburnervragen)
hoezo?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:12 schreef Mark_V het volgende:
Oh ja, ik weet dat erkel nep is.....
en ik weet dat er drie soorten hengen zijn, en wat de huzaren van boreel zijn (om de een of andere manier allemaal roofingburnervragen)
Check rechtsonderquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem, gun de ladies tenminste een foto van jezelf in die pruts-OP..
Ik ben ook al weer een tijdje terug...'zie ondertitel'quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:14 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Studenten zitten niet in Dagestan.....
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik ben ook al weer een tijdje terug...'zie ondertitel'![]()
Ik ga er een animated gifje van makenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whaha, juist veel spannender.. een en al suspense!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |