Dankquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:17 schreef BrandX het volgende:
@ Supersheep:
Prachtige OP!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gewoon slowchatten in de AKQ magmoet ook hoor!quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:19 schreef BwennieBren het volgende:
Heeeeeeeeeeeeey wat leuk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik schrijf me hier ook maar eens in want ik maak me ook wel eens schuldig hier aan dus...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb me zojuist doorgelezen in de vorige AKQ SC en goed nieuws, mijn melktanden komen door!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb zojuist Jayhawk en jojoortje hierheen gestuurd (poging).quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:26 schreef Supersheep het volgende:
Gewoon slowchatten in de AKQ magmoet ook hoor!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waar ga je in Groningen altijd heen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
Klopt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yep lekker je ijskouwe nest inquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:38 schreef Jayhawk het volgende:
ben ook pleitteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je neemt de scheiding tussen de 2 topics wel erg serieus hèquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Yep lekker je ijskouwe nest in [afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dus toedelsJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je neemt de scheiding tussen de 2 topics wel erg serieus hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als jij daar over Tim Burton begint gooi ik de reactie ook daar gewoon neer hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:54 schreef wyccie het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lekker toch.
Maar wat is een kutstop dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
Als in engels voor stoppen?
Waarover zou je je schuldig moeten voelen dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:58 schreef wyccie het volgende:
Ach we hebben gewoon twee slowchattopics, maar hier hoef ik me niet zo schuldig te voelen.
Een spatie vergetenquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar wat is een kutstop dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waarover zou je je schuldig moeten voelen dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ah ik zie het alquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar wat is een kutstop dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is t te laat voor je?quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:12 schreef wyccie het volgende:
Ik snap er niks meer van!
Jagshemash?!quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:32 schreef wyccie het volgende:
Sheep!!! Ik wilde vannacht nog wel gewoon gaan slapen, hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop