quote:Op woensdag 7 november 2007 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En morgenochtend leest Etcetera dit terug en wordt nét op dat moment over haar schouder bespioneerd door Jan
die staat nooit bij me mee te lezen hoorquote:
Windows 95quote:Op woensdag 7 november 2007 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Gemiste kans..... maargoed, een laptop met Windows 95 zei je toch? Dat is toch hartstikke oud![]()
ja geniaal tochquote:Op woensdag 7 november 2007 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Gemiste kans..... maargoed, een laptop met Windows 95 zei je toch? Dat is toch hartstikke oud![]()
Ik heb hier voor een zacht prijsje nog wel een windows 98 laptop liggen eventueelquote:Op woensdag 7 november 2007 10:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja geniaal tochen dan proberen xp erop draaiend te krijgen
ik wil er niet voor dokkenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb hier voor een zacht prijsje nog wel een windows 98 laptop liggen eventueel![]()
En nog een windows xp laptop (hoewel ik die komende week nog wel even in gebruik hou ivm champions league voetbal)![]()
Champions Leaguequote:Op woensdag 7 november 2007 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
Was er gisteravond ook een voetbalwedstrijd ofzo, ik was in de stad en het was echt uitgestorven![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tip: je hoeft vanavond ook niet de stad in, PSV speelt dan tegen een Turkse club.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
Was er gisteravond ook een voetbalwedstrijd ofzo, ik was in de stad en het was echt uitgestorven![]()
Ik vraag me af of dat de Groningers veel kan schelenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tip: je hoeft vanavond ook niet de stad in, PSV speelt dan tegen een Turkse club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |