Alleen jammer van de mistquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]Heeft iemand uit mn MSNlijst in zijn naam, was het er direct mee eens. Was er deze zomer nog
Das tofquote:
Doe mij dan maar Jennylee van de Amerikanische versiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
The beauties zijn zuur....
TijmenVan de nerds
We mogen vast niet als de nerd en de nerdin meedoenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh er is ook een beaty & the nerd Fok editie. Maar dat moet met partnerIemand met mij meedoen?
Ssst dan ga jij door voor beauty oké?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
We mogen vast niet als de nerd en de nerdin meedoen
Ja vastquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ssst dan ga jij door voor beauty oké?
1000quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja vast
zegt mevrouw met 4000 fotoboek posts
Ben jij dan de beauty?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh er is ook een beaty & the nerd Fok editie. Maar dat moet met partnerIemand met mij meedoen?
wanneer starten de nieuwe inschrijfvingen danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil de nerd zijn
Maar als het niet kan ben ik de beauty... Trappen ze toch niet in
Ik denk als het topic vol isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wanneer starten de nieuwe inschtijfingen dan![]()
Op fok welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
1000
Maar tochDat heeft niks met beauty zijn te maken
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:16 schreef Soempie het volgende:
Ik ga een paar dagen logeren. Of misschien wel langer, maar daar heb ik geen internet.
![]()
Kwalificeer ik me voor beauty & de nerd als ik zeg dat dat geen optie isquote:Ik ga een paar dagen logeren. Of misschien wel langer, maar daar heb ik geen internet.
Ik ben gewoon heel gezelligquote:
Kom een beetje bij oké?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:16 schreef Soempie het volgende:
Ik ga een paar dagen logeren. Of misschien wel langer, maar daar heb ik geen internet.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |