Je hebt zeker elementen vervangen door andere?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:46 schreef Etcetera het volgende:
niet tof meer dit
ik heb een memoryspel gevonden, die het doet én die ik kan aanpassen
pas je 'm aan
doet niet meer
Beter opletten danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:49 schreef Soempie het volgende:
Niet tof dit
Gebiologeerd naar Daantje zitten kijken![]()
Nu loop ik achter op schema![]()
Edit: ja, fuck, 't zal weer eens niet.![]()
ik heb de plaatjes vervangen, door die van mijn in de map te zetten en dan up te datenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt zeker elementen vervangen door andere?
Je hebt dusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb de plaatjes vervangen, door die van mijn in de map te zetten en dan up te daten
als dát al iets veranderd... het is toch alleen inhoud
Laat me raden..je bent met de auto.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:46 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga naar de uni... lekker opsluiten in de UB
Adieu
jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt dus
plaatje001.jpg
plaatje002.jpg
gewoon vervangen door anderen?
Of heb je daarna nog in Director of Flash de boel geupdate?
ga 's naar de stad jijquote:
Lijkt me duidelijk dat het bij het updaten verkeerd gaatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jaer zat een map met foto's bij, en ik heb plaatjes met dezelfde naam erin gezet, dus vervangen en daarna in flash geupdate want anders pakte hij ze niet
ik zal het zo ff checken, maar kan het me bijna niet voorstellenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat het bij het updaten verkeerd gaat
Waaren de plaatjes buttons gemaakt o.i.d.? Zo ja, dan moet je dat weer even doen.
Kijken of er nog code onder stond en die meenemen.
Weird...is het een project dat je zo hebt gedownload of heb je het gedecompiled?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zal het zo ff checken, maar kan het me bijna niet voorstellen
want als ik een stuk tekst aanpas, zelfs dan doet het kreng het niet meer
gedownload in een rarretje, gevonden op flashfocusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weird...is het een project dat je zo hebt gedownload of heb je het gedecompiled?
Lijkt me ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef Etcetera het volgende:
niet dat ik weet
maar als je in een tekstvak de tekst veranderd, dan zijn de eigenschappen van dat tekstvak toch niet veranderd
oud enzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
http://youtube.com/watch?v=kYvZnTFpip0
Hilarisch
Mijn nederige excuses, koning Yuri. Uwe doorluchtigheid krijgt natuurlijk een mailtje zodra iets op internet verschijntquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses, koning Yuri. Uwe doorluchtigheid krijgt natuurlijk een mailtje zodra iets op internet verschijnt
Die heb ik hier zo'n 2 weken geleden nog gepostquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
http://youtube.com/watch?v=kYvZnTFpip0
Hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |