Je zit nog steeds niet bij mij op schoot dus er is iets misgegaan ja!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vraag me af hoe lang het dan wel gaat duren.Misschien komen al m'n wensen pas op m'n 80e uit. Zul je net zien.
![]()
Ik heb het er dacht ik ingezet, maar het staat gaar op de wiki. Als je het er dan inzet issie helemaal verneuktquote:Op zondag 18 februari 2007 22:54 schreef B.ertha het volgende:
Nes, zet het ff in die wiki, dan gooi ik het hierbij!
Oja, en doe ff de link naar Eisbär, dan verander ik die ook.
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:55 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Je zit nog steeds niet bij mij op schoot dus er is iets misgegaan ja!![]()
![]()
Joepie!quote:Op zondag 18 februari 2007 22:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nouja, op m'n 80e verjaardag kun je me verwachten.![]()
![]()
Het is ook privéequote:Op zondag 18 februari 2007 22:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar als je het opschrijft vertel je het toch niet?Dan schrijf je het, da's wat anders.
![]()
Good Lord. Het is helemaal gescrambled.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:57 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Lollors, dit komt eruit als je het plakt vanuit wiki
zal het proberenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:59 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ah, als je eerst op bewerken klikt op de Wiki, en dan kopieert en plakt issie dus wel correct![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |