Jawel, maar niet van Tienquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hawaii_Tim en Nembrionic: ik heb nog geen mail, jullie?
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:59 schreef Jayhawk het volgende:
tvp
Deed ie met Flash dacht ik. Je kan ook videoclip afspelen in bijvoorbeeld VLC, screenshot laten maken en dan met photoshop spelen. Kleuren vervangen of kleurbalans aanpassenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:27 schreef Soempie het volgende:
pfoe, wie maakte van de akq ook alweer die mooie afbeeldingen van muziekclips?? En met welk programma ook alweer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik kan het niet terug vinden...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat je een gewone afbeelding neemt en daar kleurvlakjes van maakt..
Hij tekende niks, hij gebruikte Flash om de afbeelding te bewerkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:59 schreef Soempie het volgende:
oh nee, ik heb alleen dat programma nodig waarmee hij tekendeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie je wel, Flash!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hij tekende niks, hij gebruikte Flash om de afbeelding te bewerken
en het was EdwardJobHopper die dat deedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
quote:
Hey, jij had ook gelijk, het was iets met een Mquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sorrieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop