Dat is geen probleem, maar je laat het zo merkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:29 schreef Soempie het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan gewoon niet tegen drankom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
M'n computer stond nog aan. Ik ga even al m'n posts verbeterenquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat is geen probleem, maar je laat het zo merkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
M'n computer stond nog aan. Ik ga even al m'n posts verbeterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aangepastquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:31 schreef Soempie het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.oh, beetje jammer dat je me gequote hebt met spelfouten...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
MaJoquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:35 schreef MaJo het volgende:
soempom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
groterquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
MaJoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet zeker dat jij een grotere drankorgel bentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is waarquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
MaJoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet zeker dat jij een grotere drankorgel bentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Nee, nouja..ik wilde even zeggen dat ik een super toffe avond had gehadquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is waarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar ik schrijf niet op fok als ik te aangeschoten benJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed zo meisquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, nouja..ik wilde even zeggen dat ik een super toffe avond had gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:48 schreef Supersheep het volgende:
Soempie moet vroeg op voor haar dagelijkse wandeling naar de glasbak?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 00:48 schreef Supersheep het volgende:
Soempie moet vroeg op voor haar dagelijkse wandeling naar de glasbak?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga nu es echt slapen joh, helpt een kater voorkomenquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:49 schreef Soempie het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop