Ja, dat bedoelde ik net.quote:
Waarom? Omdat het het lied is dat het beste bij de AKQ past. Een soort inside joke die ontstaan is in de AKQ. Daaromquote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie so? volgens mij zijn er meer mensen met mij eens als ik zeg dat het een grote verbetering is
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goeie topictitel met 'Top Gear' erin doet wonderen
idd. Ondanks dat ik het een kutlied vind, moet die ijsbeer blijvenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben het overigens eens over het liedje, dat dat gewoon Eisbär moet zijn. Maar dat had ik al gezegd natuurlijk
Echt heel erg goedquote:Op zondag 18 februari 2007 22:32 schreef Nesle het volgende:
Gelukt
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Iedereen tevreden? dan kan ik nu Soempie tussen 2 mannen in gaan zetten
dat is nog van vķķr deeltje 100 oidquote:Op zondag 18 februari 2007 22:33 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ken de traditie achter dat stomme lied ook niet trouwens?
Ik sta wel prima hoor, zo schuin onder Nesle en Etcetera en schuinboven Soempie, je hoort mij niet klagenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt heel erg goed![]()
Doe maar stoelendans tussen mij en Tim![]()
![]()
Ik denk dat iedereen het dáár over eens is: het ís een kutliedquote:Op zondag 18 februari 2007 22:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
idd. Ondanks dat ik het een kutlied vind, moet die ijsbeer blijven![]()
Dus jij was het toch?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Soempie het volgende:
mijn oude ava hoef ik er echt niet in trouwens. wit_ijsbeertje is wel een leuk idee
En waar zal ik wit_ijsbeertje plaatsen dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Soempie het volgende:
mijn oude ava hoef ik er echt niet in trouwens. wit_ijsbeertje is wel een leuk idee
The Whale Song is ook best een klotenummer, die upload ik zometeen wel ergensquote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het dáár over eens is: het ís een kutlied
Was als suggestie voor opvulling zodat je de Q misschien makkelijker kon makenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Nesle het volgende:
[..]
En waar zal ik wit_ijsbeertje plaatsen dan?
Iemand die dit ook vind? Dan doe ik dat ook nog evenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:33 schreef lienelien het volgende:
moet er niet iets meer ruimte tussen de letters? Ik vind het een klein beetje onduidelijk zo
Geen idee hoe dat moetquote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef B.ertha het volgende:
Zet het in wiki, dan kan ik ook mijn lijst erbij zeetten
Issie al gedaan?quote:
Natuurlijkquote:
Issie al uitgekomen?quote:
Dat wilde ik nét gaan vragenquote:
zo snel gaat dat niet hoor.quote:
Vraag me af hoe lang het dan wel gaat duren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |