Een echte speessjuttel!quote:
Wie so? volgens mij zijn er meer mensen met mij eens als ik zeg dat het een grote verbetering isquote:Op zondag 18 februari 2007 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja eh... dat is niet echt de bedoeling heKan iemand het lied bij het volgende topic weer bijplaatsen?
't is hier geen democratie hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie so? volgens mij zijn er meer mensen met mij eens als ik zeg dat het een grote verbetering is
Niet ruziën, gewoon 2 liedjes. Kan toch best.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie so? volgens mij zijn er meer mensen met mij eens als ik zeg dat het een grote verbetering is
Je bent maar opvullingquote:Op zondag 18 februari 2007 22:11 schreef DiviFilius het volgende:
Ik voel me vereerd dat ik er ook in sta
Ik neem aan dat jij zo bij de Q komt in dat onderste dingetjequote:Op zondag 18 februari 2007 22:03 schreef Mister1977 het volgende:
Hee, sta ik er ook in?
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:13 schreef Nesle het volgende:
Meer mensen die de laatste van B.ertha het beste vinden?
Zo ja, dan heb ik nog 2 plaatjes nodig.
nou ja 'jij', Daphne Bunskoekquote:Op zondag 18 februari 2007 22:03 schreef Mister1977 het volgende:
Hee, sta ik er ook in?
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij zo bij de Q komt in dat onderste dingetje![]()
quote:Die badeend van etc misschien, die kent ook iedereen. Mijn oude konijntje. DIe nieuwe kloon, Plasterk
Als er niemand nog bij wordt bedacht, doe ik die dan maar. Maar liever nog niet want dan hebben we dubbele jaquote:Op zondag 18 februari 2007 22:15 schreef B.ertha het volgende:
Was dit niks? Of heb je nou al genoeg?
[..]
Dat fleurt de boel toch mooi op he!quote:
Oja, ik zie het nuquote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik stond er dus al in. En toen vroeg ik me af: "he sta ik er al in?". Ik die nog niet zo lang mee aan de quiz en de chat vandaar.
Ja, dat bedoelde ik net.quote:
Waarom? Omdat het het lied is dat het beste bij de AKQ past. Een soort inside joke die ontstaan is in de AKQ. Daaromquote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goeie topictitel met 'Top Gear' erin doet wonderen
idd. Ondanks dat ik het een kutlied vind, moet die ijsbeer blijvenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben het overigens eens over het liedje, dat dat gewoon Eisbär moet zijn. Maar dat had ik al gezegd natuurlijk
Echt heel erg goedquote:Op zondag 18 februari 2007 22:32 schreef Nesle het volgende:
Gelukt
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Iedereen tevreden? dan kan ik nu Soempie tussen 2 mannen in gaan zetten
dat is nog van vóór deeltje 100 oidquote:Op zondag 18 februari 2007 22:33 schreef ScottTracy het volgende:
Ik ken de traditie achter dat stomme lied ook niet trouwens?
Ik sta wel prima hoor, zo schuin onder Nesle en Etcetera en schuinboven Soempie, je hoort mij niet klagenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Echt heel erg goed![]()
Doe maar stoelendans tussen mij en Tim![]()
![]()
Ik denk dat iedereen het dáár over eens is: het ís een kutliedquote:Op zondag 18 februari 2007 22:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
idd. Ondanks dat ik het een kutlied vind, moet die ijsbeer blijven![]()
Dus jij was het toch?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Soempie het volgende:
mijn oude ava hoef ik er echt niet in trouwens. wit_ijsbeertje is wel een leuk idee
En waar zal ik wit_ijsbeertje plaatsen dan?quote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Soempie het volgende:
mijn oude ava hoef ik er echt niet in trouwens. wit_ijsbeertje is wel een leuk idee
The Whale Song is ook best een klotenummer, die upload ik zometeen wel ergensquote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen het dáár over eens is: het ís een kutlied
Was als suggestie voor opvulling zodat je de Q misschien makkelijker kon makenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:36 schreef Nesle het volgende:
[..]
En waar zal ik wit_ijsbeertje plaatsen dan?
Iemand die dit ook vind? Dan doe ik dat ook nog evenquote:Op zondag 18 februari 2007 22:33 schreef lienelien het volgende:
moet er niet iets meer ruimte tussen de letters? Ik vind het een klein beetje onduidelijk zo
Geen idee hoe dat moetquote:Op zondag 18 februari 2007 22:39 schreef B.ertha het volgende:
Zet het in wiki, dan kan ik ook mijn lijst erbij zeetten
Issie al gedaan?quote:
Natuurlijkquote:
Issie al uitgekomen?quote:
Dat wilde ik nét gaan vragenquote:
zo snel gaat dat niet hoor.quote:
Vraag me af hoe lang het dan wel gaat duren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |