Nee je bent me niet vergeten!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:41 schreef Nesle het volgende:
Ik heb het gevoel dat iemand belangrijks mis...
Is op zich wel zo, maar weet je wat het dan is? Dan kan bijna die hele ranglijst er wel in.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:45 schreef erkel het volgende:
Mark_V, Roofing, dartfanaat, macondo, Berkery
kunnen er misschien ook wel tussen
Maakt het trouwens niet uit als ze niet altijd in de SC komen? want zo krijgen we meer dan er in de A K Q passen. Ik kan er anders ook wel een ! achter doenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:45 schreef erkel het volgende:
Mark_V, Roofing, dartfanaat, macondo, Berkery
kunnen er misschien ook wel tussen
Ik vond dat eisbar een scheit lied dus heb had ik het maar even veranderdquote:Op zondag 18 februari 2007 19:30 schreef DiviFilius het volgende:
Ben ik de enige die het is opgevallen dat het 'heilige AKQ-lied' ineens veranderd is sinds vorige het topic ?
of heb ik gewoon iets gemist ?
Uitroepteken kan sowieso wel. Misschien kun je het beter bij slowchatters houden, of anders akq'ers die al lang meedraaien. Anders krijg je zoveel.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:47 schreef Nesle het volgende:
[..]
Maakt het trouwens niet uit als ze niet altijd in de SC komen? want zo krijgen we meer dan er in de A K Q passen. Ik kan er anders ook wel een ! achter doen
ps, zou je die links op kunnen zoeken?
Njah...Mark_V, dartfanaat, macondo en Berkery komen af en toe nog wel eens langs wippen, Roofing moet er sowieso wel tussen en sja de rest...quote:Op zondag 18 februari 2007 21:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Is op zich wel zo, maar weet je wat het dan is? Dan kan bijna die hele ranglijst er wel in.
Ja maar dat mag je niet zomaar doen!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vond dat eisbar een scheit lied dus heb had ik het maar even veranderd
Is ook zoquote:Op zondag 18 februari 2007 21:49 schreef Yurithemaster het volgende:
Mark_V heeft niet eens eenplaatje dus die kan je er moeilijk tussen zetten![]()
het is idd wel een grote verbeteringquote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
supertof!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:58 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding]
Waar moet dat ding van de Q?
Ja eh... dat is niet echt de bedoeling hequote:Op zondag 18 februari 2007 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die badeend van etc misschien, die kent ook iedereen. Mijn oude konijntje. DIe nieuwe kloon, Plasterkquote:
Een echte speessjuttel!quote:
Wie so? volgens mij zijn er meer mensen met mij eens als ik zeg dat het een grote verbetering isquote:Op zondag 18 februari 2007 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja eh... dat is niet echt de bedoeling heKan iemand het lied bij het volgende topic weer bijplaatsen?
't is hier geen democratie hoor.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie so? volgens mij zijn er meer mensen met mij eens als ik zeg dat het een grote verbetering is
Niet ruziën, gewoon 2 liedjes. Kan toch best.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wie so? volgens mij zijn er meer mensen met mij eens als ik zeg dat het een grote verbetering is
Je bent maar opvullingquote:Op zondag 18 februari 2007 22:11 schreef DiviFilius het volgende:
Ik voel me vereerd dat ik er ook in sta
Ik neem aan dat jij zo bij de Q komt in dat onderste dingetjequote:Op zondag 18 februari 2007 22:03 schreef Mister1977 het volgende:
Hee, sta ik er ook in?
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:13 schreef Nesle het volgende:
Meer mensen die de laatste van B.ertha het beste vinden?
Zo ja, dan heb ik nog 2 plaatjes nodig.
nou ja 'jij', Daphne Bunskoekquote:Op zondag 18 februari 2007 22:03 schreef Mister1977 het volgende:
Hee, sta ik er ook in?
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij zo bij de Q komt in dat onderste dingetje![]()
quote:Die badeend van etc misschien, die kent ook iedereen. Mijn oude konijntje. DIe nieuwe kloon, Plasterk
Als er niemand nog bij wordt bedacht, doe ik die dan maar. Maar liever nog niet want dan hebben we dubbele jaquote:Op zondag 18 februari 2007 22:15 schreef B.ertha het volgende:
Was dit niks? Of heb je nou al genoeg?
[..]
Dat fleurt de boel toch mooi op he!quote:
Oja, ik zie het nuquote:Op zondag 18 februari 2007 22:14 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
![]()
Maar ik stond er dus al in. En toen vroeg ik me af: "he sta ik er al in?". Ik die nog niet zo lang mee aan de quiz en de chat vandaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |