Leef je uitquote:Op zondag 18 februari 2007 19:23 schreef Etcetera het volgende:
zal ik 's wat in elkaar prutsen? vind de ava's wel een leuk idee
quote:
Wat begrijp je niet?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:27 schreef sanni het volgende:
netzo als in een andere thread begrijp ik geen jota van dit topic.
![]()
Leg eens wat beter uit TS..![]()
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:
Lees anders de laatste posts van het vorige topic?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:27 schreef SaskiaR het volgende:
Wat is er met Top Gear?
hmmm krijg het niet voor elkaarquote:
Kom je wel in de AKQ?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:27 schreef sanni het volgende:
netzo als in een andere thread begrijp ik geen jota van dit topic.
![]()
Leg eens wat beter uit TS..![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:30 schreef DiviFilius het volgende:
Ben ik de enige die het is opgevallendat het 'heilige AKQ-lied' ineens veranderd is sinds vorige het topic ?
of heb ik gewoon iets gemist ?
Doe maarquote:Op zondag 18 februari 2007 19:23 schreef Etcetera het volgende:
zal ik 's wat in elkaar prutsen? vind de ava's wel een leuk idee
Het is ook het BESTE openingsfilmpje ooitquote:Op zondag 18 februari 2007 19:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
inderdaad! Ik heb ooit de video van die hele openingsscene eruit gehaald (uit RA), en als avi of mpeg (weet niet meer welke) bewaard
![]()
quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
hmmm krijg het niet voor elkaarof ik doe iets hard verkeerd
heb ook geen puf om het uit te zoeken nu
Ik moet altijd wachten op veronicaquote:Op zondag 18 februari 2007 19:32 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, ik zie het alvanavond weer TG voor alle Nederlanders
![]()
de mensen die in Amerika zitten en geen tv hebben, hebben pech
oke, dan is het goed.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij was door de regen aan het fietsen, ik had toch niks te doen.
Ja ik ben ook al een paar keer hier geweest! Ik zat al in "AKQ Slowchat #29: Het kan Friezen en het kan dooien". Toen heb ik met Soempie gepraat over soempende schoenen.quote:
ahquote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook al een paar keer hier geweest! Ik zat al in "AKQ Slowchat #29: Het kan Friezen en het kan dooien". Toen heb ik met Soempie gepraat over soempende schoenen.
Heb je geen BBC op je tv?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik moet altijd wachten op veronica
Dat loopt zo erg achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |