Ja, klopt. Die van etcetera kan misschien ook beter niet daar in de hoek, maar gewoon in een poot. Ook duidelijker.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is mooiIk zou alleen de ava van Bertha niet in het midden zetten omdat het dan minder duidelijk is dat het een A is, nu heb je een soort hoefijzer met iets in het midden dat springt
Als jij daar de links van zou kunnen opzoeken?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:47 schreef B.ertha het volgende:
volgens mij ontbreken er veel mensen,
wyccie, jojo, chrisJX, TSE enz enz
okquote:Op zondag 18 februari 2007 20:48 schreef Nesle het volgende:
[..]
Als jij daar de links van zou kunnen opzoeken?
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:47 schreef B.ertha het volgende:
volgens mij ontbreken er veel mensen,
wyccie, jojo, chrisJX, TSE enz enz Lienelien![]()
Kan ik zo veranderen Mik. Ben ff de vorm nu aan t maken. Als ik klaar ben ga ik verzoekplekjes doenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:53 schreef Mikkie het volgende:
Hey, ik zou onder Soempie komen
Wel goed bezig, Nesle
Ze zit in Afrika voor haar studie.quote:
jij zit er ook al inquote:Op zondag 18 februari 2007 20:56 schreef lienelien het volgende:
[..]
maar niemand zag het en ik dwaal al rond in de akq vanaf het allereerste topic![]()
Oeff gelukkigquote:Op zondag 18 februari 2007 20:55 schreef Nesle het volgende:
Jij zit er al in erkel, in de K.
Top Gear is begonnen he!quote:Op zondag 18 februari 2007 21:01 schreef SaskiaR het volgende:
succes ermee! Ik ga weer!
Ik denk dat dat duidelijker is ja. En met de bovenste?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:16 schreef Nesle het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Zo?
zo?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:27 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat duidelijker is ja. En met de bovenste?
Dit meen je toch nietquote:Op zondag 18 februari 2007 21:27 schreef erkel het volgende:
Ziet er mooi uitmaar alles op een rijtje vind ik persoonlijk mooier of is dat weer te strak?
![]()
Dat is te strak dusquote:
A K Qquote:Op zondag 18 februari 2007 21:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat is te strak dusHet was maar een idee, it's in your hands
![]()
Ow het zijn lettersIk zat niet op te letten met mijn domme kop
![]()
Wat zijn het? De vorige topics?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:35 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ff het rijtje met eerdere SC-topics bijgewerkt (er ontbrak vanalles) en verbeterd. Naar wie moet ik m sturen? Ook naar jou Nes?
Heb gewoon steeds opgezocht, eigenschappen, link kopiëren.quote:Op zondag 18 februari 2007 21:35 schreef Nesle het volgende:
Hee, TSE's plaatje doet het niet http://i4.photobucket.com(...)nigma/Flapperfok.jpg
Waar had je die vandaan B?
even in de puntenlijst kijkenquote:Op zondag 18 februari 2007 21:41 schreef Nesle het volgende:
Ik heb het gevoel dat iemand belangrijks mis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |