Toch maar mn telefoon opsnorren dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
dat kan..maar we bieden geen garantiesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neuh, ff doorlezen en je bent weer bijquote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
Tomboys? Sheeps zondagsjurk? Ben even weg en heb alles gemist!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja net ff gedaan!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Neuh, ff doorlezen en je bent weer bijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, maar kom al wel n tijdje bij AKQquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja net ff gedaan!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben je nieuw hier?
Sorry, kan niet helpenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Adobe Photoshop 7.0: Vraagje!
Mijn topic loopt storm!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
Adobe Photoshop 7.0: Vraagje!
Mijn topic loopt storm!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:51 schreef Supersheep het volgende:
Nem, ik wil Windows in de oven gooien want ik heb honger.
Hoeveel graden?
Ik weet raad. We maken gewoon shoarma van jouquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:51 schreef Supersheep het volgende:
Hoeveel graden?
Jij mag niet van me eten!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet raad. We maken gewoon shoarma van jouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet zo heel lang. Het is sowieso al halfgaarquote:Op zaterdag 6 januari 2007 21:51 schreef Supersheep het volgende:
Hoeveel graden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop