Wacht maar toch je 4 jaar verder bent...quote:Op maandag 11 juni 2007 21:00 schreef Etcetera het volgende:
oh bij mij werkt dat zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.bij m'n vriend ookJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wij worden nooit volwassenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als mijn vriend ook maar 50% wordt zoals zijn broer nou is, dan gaat het best hilarisch wordenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:03 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wacht maar toch je 4 jaar verder bent...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ziet er mooi uit daarquote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, het bos wordt nog verder uitgebreid.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is de allerlaatste straat van Arnhem. Na onze straat houdt Arnhem op, heb je een paar kilometer bos en weiland, en heb je Huissen.
als je dat data ff zoekt dan doe ik dat welquote:Op maandag 11 juni 2007 21:09 schreef wyccie het volgende:
Oh sorry, ik was de verjaardagen van TSE en geenaam vergeten in wiki te veranderen. (Ik weet ook niet hoe dat moet.)
Ja, we hebben er ook onwijs veel zin in!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:09 schreef Supersheep het volgende:
Ziet er mooi uit daarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ook nietquote:Op maandag 11 juni 2007 21:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die eerste heb ik nooit gegetenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
een klus huis of is alles "af"?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, we hebben er ook onwijs veel zin in!
En ik was toch zo blijquote:Op maandag 11 juni 2007 21:09 schreef wyccie het volgende:
Oh sorry, ik was de verjaardagen van TSE en geenaam vergeten in wiki te veranderen. (Ik weet ook niet hoe dat moet.)
En ik 27 oktober.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef geenaam het volgende:
En ik was toch zo blijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.27 maart was het trouwens.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, geen klus-huis. Het huis komt uit 1999, alles is nog in perfecte staat. Misschien hier en daar een nieuw behangetje of een likje verf, maar daar is alles wel mee gezegd.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een klus huis of is alles "af"?
Dan weet ik in welke straat jij een huis gekocht hebtquote:Op maandag 11 juni 2007 21:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, geen klus-huis. Het huis komt uit 1999, alles is nog in perfecte staat. Misschien hier en daar een nieuw behangetje of een likje verf, maar daar is alles wel mee gezegd.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan weet ik in welke straat jij een huis gekocht hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop