We gaan voor luxequote:Op donderdag 7 juni 2007 11:53 schreef B.ertha het volgende:
We gaan uhh
Touren door Australië, beginnen met hotels om te acclimatiseren en de laatste week/weken gaan we backpacken
Wil je niet alleen op de fiets dan? wil; best wel mee hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:43 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan moet ik om 00.23 op de trein, als ik die mis, heb ik een probleem en ik kom maar tot Nijmegen, dus moet iemand me om half 2 's nachts ophalen op Nijmegen
Ben benieuwd of je er over 2 uur mee klaar bentquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik moet nog een compleet verenigingsblad bouwen in vijf uur, maar ik heb geen zin
Kijk, wat beter dan Wormsquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb net als PP-ontwijkend gedrag nog maar even een potje Worms gedaan.
Dan stem ik voor Nieuw-Zeelandquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:53 schreef B.ertha het volgende:
We gaan uhh
Touren door Australië, beginnen met hotels om te acclimatiseren en de laatste week/weken gaan we backpacken
Even op en neer met de fiets naar Utrecht jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wil je niet alleen op de fiets dan? wil; best wel mee hoor![]()
Heb ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:16 schreef Etcetera het volgende:
ik ben 's avonds actiefer dan overdag![]()
de pest is dat m'n school zich daar niet op wil aanpassen
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:26 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb er nooit van gehoord
Nou ja, ik weet wat vector afbeeldingen zijn maar dat is dan ook alles
Er lopen er iig nog 2 vrij rondquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:26 schreef Etcetera het volgende:
oh zochten we trouwens geen Neleos-usericoon gebruiker? Found one: niekth
Maar als je ze moet herkennen is het toch niet zo moeilijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ach ik zie het ook wel hoorgeen zin om me er druk om te maken
zit nog steeds te twijfelen over dat boek
maar die x-y assen gezanikquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar als je ze moet herkennen is het toch niet zo moeilijk
Kun je meteen van je afmeppenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:31 schreef Etcetera het volgende:
scheelt niks bij Selexyz geloof ik, allebei 40 euro
en ja ik wil hardcover
wie moet ik in hemelsnaam van me afmeppenquote:
Uhhh...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
maar die x-y assen gezaniken hoe je ze dan 'leest'
ik ga wel ff googelen ofzo
Mensen die je boek willen jattenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wie moet ik in hemelsnaam van me afmeppen![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Uhhh...
Laat maar, ik heb helemaal niks gezegd
zullen er ook zoveel zijnquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zullen er ook zoveel zijn
maar goed punt, dan heb ik een verdediging in m'n 'handtasje'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |