Juist wel! Ik had iets besteld en ruim op tijd betaald. Krijg ik ineens een nieuwe rekening, inclusief aanmaningskosten! Nou heb ik opgebeld, bleek dat de bank een fout had gemaakt ofzo (kreeg de acceptgiro ook terug) en zijn de aanmaningskosten weggehaald door de lieve mevrouw aan de telefoonquote:
Nee dan is het goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Juist wel! Ik had iets besteld en ruim op tijd betaald. Krijg ik ineens een nieuwe rekening, inclusief aanmaningskosten! Nou heb ik opgebeld, bleek dat de bank een fout had gemaakt ofzo (kreeg de acceptgiro ook terug) en zijn de aanmaningskosten weggehaald door de lieve mevrouw aan de telefoon
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
Hee B.ertha hebben jullie Vergilius op het examen Latijn? Cool, daar zijn wij mee begonnen (vereenvoudigd uiteraard en later echt) Wel een leuk examenonderwerp toch?
Op t examen deden we De Bello Gallico van Caesar.... saai!
Nee de onze dan, de hele school kent haar reputatiequote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:39 schreef Nesle het volgende:
Ik snap niet wat er zo leuk is aan Latijn. Ik vond het echt té saai. (week gymnasium week gehad)
Maar we hebben dan ook een turbodoos als lerares.
Haha, ja Catullus is wel grappig. Het mooiste was dat onze docente er helemaal dubbel om kon liggen, en dat wij haar dan nog aan zaten te kijken: what's funny?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:39 schreef B.ertha het volgende:
We hebben ook Catullus gedaan, dat was pas makkelijk! Als we dat nou eens op het examen konden hebben... Nog leuk ook
De onze ook. Vooral die met dat ene oog, ze kwam niet meer bijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, ja Catullus is wel grappig. Het mooiste was dat onze docente er helemaal dubbel om kon liggen, en dat wij haar dan nog aan zaten te kijken: what's funny?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
TerugVindPannekoek
quote:
Martialis vond ik wel leuk en Catullus klinkt bekend, maar ik weet niet meer direct waar die nou over schreef. Als ik met Latijn en Grieks wilde stoppen moest ik naar een andere school (alleen gymnasium). Grieks laten vallen kon gelijk wel, dus daar ben ik na 2 jaar mee opgehouden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:39 schreef B.ertha het volgende:
We hebben ook Catullus gedaan, dat was pas makkelijk! Als we dat nou eens op het examen konden hebben... Nog leuk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |