Dat kanquote:
De zon staat nog redelijk droog. Ga je daarna toch gewoon op je balkon staanquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
Shit, ik heb net al m'n handdoeken opgehangen aan m'n wasrekje en moet nu douchen
Handig.![]()
soempieactiequote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Soempie het volgende:
Shit, ik heb net al m'n handdoeken opgehangen aan m'n wasrekje en moet nu douchen
Handig.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat soort lui moet je iig nooit meenemen, wij hadden ook eens zo'n lul mee. Op de heenweg kwamen we dermate vet laat aan dat ik de Dropkick Murphy's bijna had gemist, omdat die kloot nog een golftas moest afgeven in Alpen aan den Rijn. Die gast wilde niet op de camping slapen maar in de auto omdat ie niet in een tent wilde liggen. Op de laatste dag is hij 's nachts met een stuk in zijn kloten in de auto teruggereden naar Nederland. Ik kon hem niet tegenhouden.
Grapjurk. De buurjongens zijn aan het voetballen beneden in de tuin. Niet dus, maar anders...quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De zon staat nog redelijk droog. Ga je daarna toch gewoon op je balkon staan
Vinden ze vast niet ergquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Grapjurk. De buurjongens zijn aan het voetballen beneden in de tuin. Niet dus, maar anders...
ook niet zekerquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Grapjurk. De buurjongens zijn aan het voetballen beneden in de tuin. Niet dus, maar anders...
Eerder naar bed en vroeger op. Komt goed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:41 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben voorlopig maar gestopt met leren, ik viel bijna in slaap boven m'n boeken en kon niks meer opnemen. Dat wordt nog lachen morgen.
Waarom heb ik het idee dat pinkpop heel leuk is en ik moet balen dat ik er niet heen ga?quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
't scheelde niet veel.![]()
IK
GA
NAAR
PINK
POP
Snow Patrol!!!
Ik doe met je mee, mijn kop staat ook ff op onweer nuquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En oja, ik ben stikchagrijnig en heb een baaldag, jullie zijn gewaarschuwd
* iamredleader geeft B.ertha een knuffelquote:Op woensdag 2 mei 2007 19:08 schreef B.ertha het volgende:
En oja, ik ben stikchagrijnig en heb een baaldag, jullie zijn gewaarschuwd
Ik dacht lekker te gaan duiken net, dus ik dat hele eind naar purmerend met de auto, in m'n eentje omdat mn pa niet meekon. Maar aangezien we altijd met een groepje van een man of 6 zijn was dat geen probleem dacht ik. Maar ik stond dus lekker in m'n eentje net, dus kon ik weer naar huisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |