't scheelde niet veel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet tegen het bed aan stuitert?
Chasing Cars!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
't scheelde niet veel.![]()
IK
GA
NAAR
PINK
POP
Snow Patrol!!!
oh yeah!quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:25 schreef Etcetera het volgende:
mag ik ook mee doen met blij zijnC
A
M
P
Z
O
N
E
deze week is bij mij de zin en het uitkijken naar écht losgebroken
20 tot 30 juliquote:
Runquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:33 schreef Etcetera het volgende:
oh, hier ken ik Snow Patrol van dus: http://www.youtube.com/watch?v=ZA8I_oMMuF8
http://www.youtube.com/watch?v=HcNqkHn4U2k&mode=related&search=quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:47 schreef Etcetera het volgende:
ik vind het wel een beetje zielig klinken allemaal
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:33 schreef Etcetera het volgende:
oh, hier ken ik Snow Patrol van dus: http://www.youtube.com/watch?v=ZA8I_oMMuF8
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Run![]()
![]()
(slecht geluid
maar voor het idee)
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=HcNqkHn4U2k&mode=related&search=
quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
20 tot 30 juli
wij gaan eerder heen, helpen met opbouw en later terug om te helpen met het afbouwen
Ga je schamenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:52 schreef Etcetera het volgende:
oh ja, ik heb de Gouden Kooi gekeken vanmorgen (een stukje) kijk ik normaal nooit, maar heb me kapot gelachen![]()
![]()
stonden die anastasia en een andere gast tegen elkaar te keer te gaan, hij pakte haar op het feit dat ze haar kinderen in de steek laat enzo, en zij erover heen krijsenecht zo stupid
hoe maak je jezelf compleet ongeloofwaardig
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:45 schreef Soempie het volgende:
Ik vertel net aan m'n niet-leuke-huisgenootje dat ik naar pinkpop ga. Zegt ze: 'ohw, ja, daar ben ik ook eens geweest..' Dus ik: wát? Jij??!
' Zij: 'ja, dat verwacht je niet hè, maar dat was ook eens maar nooit weer
'
Vervolgens begint ze een heel verhaal over dat je er niet kunt douchen, dat camperen kut is, dat je alleen maar oude meuk kan meenemen aangezien je een tent niet op slot kunt doen, dat ze een zonnesteek had opgelopen, etc, etc.
Zo typisch![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat soort lui moet je iig nooit meenemen, wij hadden ook eens zo'n lul mee. Op de heenweg kwamen we dermate vet laat aan dat ik de Dropkick Murphy's bijna had gemist, omdat die kloot nog een golftas moest afgeven in Alpen aan den Rijn. Die gast wilde niet op de camping slapen maar in de auto omdat ie niet in een tent wilde liggen. Op de laatste dag is hij 's nachts met een stuk in zijn kloten in de auto teruggereden naar Nederland. Ik kon hem niet tegenhouden.
Waarom gaat zo iemand uberhaubt meequote:Op woensdag 2 mei 2007 13:48 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat soort lui moet je iig nooit meenemen, wij hadden ook eens zo'n lul mee. Op de heenweg kwamen we dermate vet laat aan dat ik de Dropkick Murphy's bijna had gemist, omdat die kloot nog een golftas moest afgeven in Alpen aan den Rijn. Die gast wilde niet op de camping slapen maar in de auto omdat ie niet in een tent wilde liggen. Op de laatste dag is hij 's nachts met een stuk in zijn kloten in de auto teruggereden naar Nederland. Ik kon hem niet tegenhouden.
Jawel.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moest jij niet om één uur in de UB zijn?
Concert At Sea?quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
heeft zij toevallig ook niet het fabuleuze Lowlandstopic gemaakt?
Over campings gesproken: ik heb er zojuist nog 1tje kunnen vinden voor Concert At Sea
ALLES zit volgeboekt. Nu staan we tussen vaste seizoensgasten. Daar was ze eerst niet zo blij mee om ons daar neer te zetten maar ik heb 'r toch over kunnen halen![]()
Helaas zijn "enters" haar vreemd maar het is echt hilarischquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Concert At Sea?
En doe eens een linkje naar dat topic?
Krijg net een smsje terug dat ze op een terrasje zitten en of ik daar heen kom om 3 uur.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moest jij niet om één uur in de UB zijn?
En dan die eerste reactie van Conflict:quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helaas zijn "enters" haar vreemd maar het is echt hilarisch
De elende van Lowlands
ze komt ook uit Alphen, misschien is het familie van onze kloot en dat hier de golftas naartoe moest.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helaas zijn "enters" haar vreemd maar het is echt hilarisch
De elende van Lowlands
Nee, maar dat ga ik nu wel doen. Eindelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:55 schreef iamredleader het volgende:
OK, zijn jullie allemaal buiten van de zon aan het genieten?
* iamredleader jaloers isquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga ik nu wel doen. Eindelijk.![]()
![]()
heb toch nog twintig minuten in de ub gezeten. Toch twee hoofdstukken gedaan.quote:
volgens mij ben je eerder de hele dag heen en weer aan het lopen tussen de computer en je werkplek.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nope, zit al de hele dag binnen te leren. En ik heb echt géén zin meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Môgguh
Maar mên dat is lang... 11 dagen!
quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:52 schreef iamredleader het volgende:
Weet nog niet, vandaag kookt m'n vrouw. Morgen zijn PhysicsRules en DaviniaHR bij ons te gast voor het eten, dus dat wordt een mooie verrassing voor ze!
Wel in een spoiler, dus PR en DHR niet lezen!!!OehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekker! Wij hebben als toetje pannenkoeken met vanilleijs en slagroom.
Ja, ik probeer af te vallen.
Hartstikke goed.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, valt mee, ik neem alleen vrij regelmatig pauze omdat ik me anders helemaal niet meer kan concentreren
Heb nu zes hoofdstukken gedaan, dadelijk nog ff de zevende en dan onderweg naar de supermarkt. En dan ben ik voor vandaag niet ontevredenOp schema zelfs!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |