Ach, het ergste is nog dat het klauwen vol geld kost..quote:
Waar lag het aan? Te zenuwachtig? Gewoon totaal niet kunnen rijden? Wat was het?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:40 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is nog niks.... Ik heb zelf vaker afgereden en ik ken ook mensen die het na 8 keer nog niet hebben gehaald
Helaas ook veel vrienden die het wél in 1x haalden
Eerste 3x kon ik denk ik nog niet rijden (te dromerig enzo), toen van rijschool gewisseld maar wel zenuwachtig geworden want ja, je bent al 3x gezakt... en met de nieuwe instriucteur ging het na een paar keer (kuche kuch) wel goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:42 schreef geenaam het volgende:
[..]
Waar lag het aan? Te zenuwachtig? Gewoon totaal niet kunnen rijden? Wat was het?![]()
Ik moest 4 lessen extra nemen om in mijn ritme te blijven. Ik zou 6 juni al afrijden, maar ik had dat afgezegd. En anders had ik te weinig lessen.quote:
7 x?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eerste 3x kon ik denk ik nog niet rijden (te dromerig enzo), toen van rijschool gewisseld maar wel zenuwachtig geworden want ja, je bent al 3x gezakt... en met de nieuwe instriucteur ging het na een paar keer (kuche kuch) wel goed
Ohhhh, dan valt het wel meequote:
Gewoon schakelen zonder de koppeling te gebruiken. Koppeling zorgt ervoor dat de tanden synchroon staan om te kunnen schakelen. Maar als je op het goede moment schakelt hoef je de koppeling niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kan me daar even niet zoveel bij voorstellen
Maargoed, ik moet dan ook aan mn scriptie....... dus adieu!
Maar jij zet niks neer. Niet gezellig dusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:27 schreef Homdeck het volgende:
ik af en toe
Gewoon op precies het goede moment schakelen en dan lukt het gewoon.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:30 schreef Etcetera het volgende:
zo, uitgelurkt
hoe doe je dat in hemelsnaam, schakelen zonder koppelingik dacht dat het niet mogelijk was
Mijn instructeur had het niet eens door. Als je het goed doet voel je er niks van en heb je niks door. Toen ik het hem vertelde zei hij: 'Ja, dat kan best.' Toen ging hij het zelf ook nog even voordoen..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef Homdeck het volgende:
ik denk ook niet dat de rijschoolhouder daar erg gecharmeerd van is
Ik doe het ook altijd met koppeling hoor. Maar het kan geloof ik bij elke auto. De auto rijdt diesel, jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:37 schreef Etcetera het volgende:
ik doe het liever met koppeling, lijkt me voor de auto ook prettiger
je rijdt diesel neem ik aanmss komt het daardoor
Voor het opschakelen ja. Afschakelen is iets gevoeligerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt wel... als je het maar goed timed. Het goede toerental weten te vinden, en dan kun je je hele versnellingsbak door zonder je koppeling te gebruiken.
Kijk. Eindelijk iemand die me begrijpt..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Echt wel... als je het maar goed timed. Het goede toerental weten te vinden, en dan kun je je hele versnellingsbak door zonder je koppeling te gebruiken.
Dus alleen koppeling en dan steeds doorschakelen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:39 schreef Homdeck het volgende:
Probeer de volgende keer eens welke snelheid je kunt bereiken zonder het gaspedaal aan te raken
(neem aan dat je in een diesel lest)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:44 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dus alleen koppeling en dan steeds doorschakelen?
M'n instructeur zal wel raar opkijken als ik dat doe..quote:
"Ze" is....?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:13 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben gebetenMelk op mn vinger en toen die op was, dacht ze: "vlees
"
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Kitten Daantje, die nu op mn schoot slaapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |