Sinds netquote:
Dat was het niet, en trouwens, mij eerste poging tot het starten van een sc topic was geen succes, rememberquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Daarom postte ze het in het quiz topic, ze wilde géén nieuw topic maken.
Wel snel, die dame komt net kijken en nu al een naamtopic.![]()
Jouw tijd komt nog wel Witman.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:56 schreef Whiteguy het volgende:
Zo lang ik maar niet in de OP kom vind ik het prima
Oh Puntje, toch houden we nu al veel van je hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dus ook weer niet echt een naamtopic. Zucht
Open je er toch eenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dus ook weer niet echt een naamtopic. Zucht
Ah mooi, dankje. Tis wederzijdsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Oh Puntje, toch houden we nu al veel van je hoor.![]()
![]()
![]()
je lang verloren dochter dan toch teruggevonden... wanneer kunnen we op kraamvisite ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Wow, ik ben vereerd. Heb ik een forumdochter. Joepie.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
je lang verloren dochter dan toch teruggevonden... wanneer kunnen we op kraamvisite ?![]()
Doet eens lief!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
je lang verloren dochter dan toch teruggevonden... wanneer kunnen we op kraamvisite ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |