Moet nu opgelost zijn. De banner is vervangen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef Mikkie het volgende:
Ik had er van de week al last van en net alweer.
En jequote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef LadyBlack het volgende:
Tering, ik ga er zo vandoor, de muziek staat echt té hard hieren ik ben echt geen mietje ofzo
Paps en mamsquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Overigens de grap: de meeste users hier vallen in de categorie 'tot 25 jaar'. Hoe moeten die een nieuwe peugeot betalen
Bank overvallen, drugshandel, loverboy worden, dat is het probleem niet...quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Overigens de grap: de meeste users hier vallen in de categorie 'tot 25 jaar'. Hoe moeten die een nieuwe peugeot betalen
alsof FOK! dat iets kan schelenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Duur hierquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meer drinken, dan hoor je er minder van
Danny zou een domme zakenman zijn als hij dat bannertje voor éénmalig gewin neerzet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
alsof FOK! dat iets kan schelenals ze maar geld vangen denk ik
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:31 schreef Etcetera het volgende:
ook van Loesje
- Dat voelt heel prettig maar ik heb al verkering
ik zou als ik danny was sowieso die adds onderaan weghalenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Danny zou een domme zakenman zijn als hij dat bannertje voor éénmalig gewin neerzet.
Beter zet 'ie een banner neer die wél op de doelgroep is gemikt en dus langer geplaatst zal worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |