En bedankt, meneer die op nr 9 staatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:20 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af waarom dat spamkonijn niet in dat lijstje staat![]()
![]()
Ik had zeker eerst het verhaal moeten lezen en dan pas de fipo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:14 schreef Supersheep het volgende:
Man stampt tropische vis dood![]()
Niet dat bericht maar die fipo en vervolgens de rest van de reacties![]()
![]()
Nieuwsbericht doet er niet toe, de titel van het bericht is al genoeg en je moet op de hoogte zijn van een Fok!-klassiekerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had zeker eerst het verhaal moeten lezen en dan pas de fipo.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Leuk, borden met spelfouten voor de deur...
Heequote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ben ik dus blijkbaar niet. Leg uitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:31 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nieuwsbericht doet er niet toe, de titel van het bericht is al genoeg en je moet op de hoogte zijn van een Fok!-klassieker
Ik ken 'm , maar dan vond ik 'm dus niet zo hilarisch als de anderen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:31 schreef Supersheep het volgende:
Nieuwsbericht doet er niet toe, de titel van het bericht is al genoeg en je moet op de hoogte zijn van een Fok!-klassieker
Misschien is het wel gewoon een heel oud bord. Toen mocht dat nog wel. Net als: "Komt allen"quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nee, want die wordt geconfisqueerdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Misschien morgen maar even met een zwarte stift op pad gaan...
Helaas, zo lang komt botulisme nog niet voor in ons land:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Misschien is het wel gewoon een heel oud bord. Toen mocht dat nog wel. Net als: "Komt allen"
quote:Botulisme komt oorspronkelijk uit Afrika. In Nederland werd botulisme voor het eerst in 1970 vastgesteld. Tegenwoordig kunnen de sporen van de bacterie overal in Nederland worden aangetoond.
In 1970 werd nog gewoon een meervoudsvorm van de gebiedende wijs gebruikt hoor. Dat is pas een aantal jaren geleden echt definitief geschraptquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Helaas, zo lang komt botulisme nog niet voor in ons land:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |