De huur voor de huidige kamer loopt tot en met 6 augustus (dat is een maandag), ik wil op 3 augustus gaan verhuizen zodat in elk geval vast alle grote spullen over zijn, zodat alleen eventueel klein grut overblijft (maar liever niet natuurlijk), en ik in het weekend nog wat kan doen mocht dat nodig zijn. Maandag is de laatste dag op m'n werk, tenminste zo had ik het aangegeven... maar voor dinsdag sta ik ook nog ingeroosterdquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:05 schreef Soempie het volgende:
Wanneer ga je nou precies verhuizen, ook alweer
quote:Op donderdag 26 juli 2007 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
[breezer]Jah, vetgeile nueqseks![]()
![]()
[/breezer]
Maak de edit die je wil maken, doe Ctrl+A, Ctrl+X en klik op invoeren. Klik weer op edit, Ctrl+V, invoeren en het is geluktquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik probeer 'm nog te editen maar dat lukt niet.
Had ik ook een keer, dat is omdat de OP te groot en ingewikkeld is voor dit forum.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Ik probeer 'm nog te editen maar dat lukt niet.
In het wild een jaar of 3 schat ik, in gevangenschap waarschijnlijk langerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:04 schreef wyccie het volgende:
Kan sambal eigelijk oud worden? Ik heb twee potjes staan, ik vergeet namelijk altijd dat ik iets al in huis heb.
Maar de 214 mist nuquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:05 schreef wyccie het volgende:
Had ik ook een keer, dat is omdat de OP te groot en ingewikkeld is voor dit forum.
Laat anders maar gewoon zitten.
Wel langer dan batterijsambal, maar niet heel veel. Hoe het zit met grassambal weet ik niet, laat staan vier granen sambalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 00:06 schreef wyccie het volgende:
En scharrelsambal?
Omdat we op een messageboard zitten met een berg puisterige pubers die hun hormonen niet onder bedwang kunnen houden in combinatie met een zooi 40 plussers die wel eens wat anders willen dan wanhopig aan de bar hangen en staren naar een 18-jarige blond mokkel met grote tietenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:00 schreef Etcetera het volgende:
waarom gaat het steeds over vrijgezellig meiden/ verleid iedere vrouw?
ik bedoel... er zullen toch ook wel meiden zijn die via inet aan een vent willen komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |