Morgen voor het eerst beginnen bij de bakker. Eerst krantenlopen en dan naar de bakker..quote:
He nou jeetje zeg, zou je niet nog even langer op je werk blijven? Anders heb je geen lekkere inkomsten meer.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk dat ik nog 4 weken blijf op m'n werk overigens, en daarna verhuizen
Nee, want even later ga ik sowieso op vakantie en het is niet zeker of ik daarvoor verlof kan regelen. Als ik terugben van vakantie heb ik even later introductie in Leeuwarden, en als ik eenmaal in Leeuwarden zit moet ik daar sowieso wegquote:Op maandag 2 juli 2007 00:30 schreef Nesle het volgende:
[..]
He nou jeetje zeg, zou je niet nog even langer op je werk blijven? Anders heb je geen lekkere inkomsten meer.
Als je meer advies nodig hebt moet je me roepen
Ik ga slapen, spreek wartaal uit enzo![]()
Grappig wel. Heel veel mensen nemen ontslag, omdat ze geen verlof kunnen krijgen, misschien moeten ze toch wat soepeler zijn. Ik heb trouwens zelf wel verlof gekregen, 3 weken in septemberquote:Op maandag 2 juli 2007 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, want even later ga ik sowieso op vakantie en het is niet zeker of ik daarvoor verlof kan regelen. Als ik terugben van vakantie heb ik even later introductie in Leeuwarden, en als ik eenmaal in Leeuwarden zit moet ik daar sowieso weg. Tussendoor nog verhuizen, dus eind juli vind ik wel een goede planning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |