quote:Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef geenaam het volgende:
[..]
Gelukkig niet..Make-up draagt ze (gelukkig) weinig
Hou ik trouwens ook helemaal niet van..
![]()
Kun je dan ook zo onschuldig knipperen?quote:Op zondag 1 juli 2007 23:06 schreef Nesle het volgende:
Zal ik jullie is wat vertellen, ik draag nooit make-up
Maar dat komt doordat ik blond haar heb en zwarte wenkbrauwen en hele grote wimpers dus het lijkt altijd al alsof ik make-up op heb![]()
same herequote:Op zondag 1 juli 2007 23:06 schreef Nesle het volgende:
Zal ik jullie is wat vertellen, ik draag nooit make-up
Maar dat komt doordat ik blond haar heb en zwarte wenkbrauwen en hele grote wimpers dus het lijkt altijd al alsof ik make-up op heb![]()
Als ze het zou doen zou ik ook eerlijk zeggen dat ik het niks vind. Ze ziet er veeel beter uit met haast geen make-up op..quote:Op zondag 1 juli 2007 23:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
In de meeste gevallen vind ik het daardoor alleen maar lelijker worden
Op tv snap ik het dan nog wel, maar dat hebben mannen ookMaar heb Oprah wel eens gezien, en daarbij zie je gewoon dat er een plamuurlaag opzit
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef wyccie het volgende:
Wat een groot verschil met deze trut die huilt omdat ze haar cadeau te vroeg kreeg.
http://www.youtube.com/watch?v=AGpvM4O5Ml4
afschieten, echt bah iewquote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef wyccie het volgende:
Wat een groot verschil met deze trut die huilt omdat ze haar cadeau te vroeg kreeg.
je riep?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:02 schreef Etcetera het volgende:
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
Dat is toch allemaal opgeklopt voor tvquote:Op zondag 1 juli 2007 23:09 schreef wyccie het volgende:
Deze niet volgens mij.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Dat is toch allemaal opgeklopt voor tv![]()
Nee, MaJo en PR zijn spammerdsquote:Op zondag 1 juli 2007 14:14 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat een topic pas echt snel volkomt als je met een wat grotere groep bent. Denk maar eens hoeveel sneller dit zou gaan als MaJo, PhysicsRules en Nembrionic zouden meeposten
Argh! Nu zit het alweer in m'n kop!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:27 schreef Etcetera het volgende:
Er was een dooooonder een bliiiiksem
een [i]slag[/ig]toen ik je zag
ik ben veranderd een aaaander
siiihiinds die ene dag
uit m'n hoofd
quote:
She ruined my life! I hate her.quote:Op zondag 1 juli 2007 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Krijg je een dikke Lexus:
"Oh my God, she just spoiled everything!"
Jij bent echt erg, je leest álles terug hè?quote:
Dat doe ik ook altijd hoor. Tijdrovend welquote:Op zondag 1 juli 2007 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent echt erg, je leest álles terug hè?![]()
En hier maar quoten en ik maar denken 'Dat heb ik helemaal niet gezien'.
Ja, triest hèquote:Op zondag 1 juli 2007 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jij bent echt erg, je leest álles terug hè?![]()
En hier maar quoten en ik maar denken 'Dat heb ik helemaal niet gezien'.
Soms doe ik het ook wel een beetje, de laatste pagina waar ik gepost heb ofzo. Soms is het echt veel te veel.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:36 schreef geenaam het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer van 05:00 t/m 15.00 werken..Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |