en hij dus eventueel ookquote:Op zondag 1 juli 2007 14:03 schreef Etcetera het volgende:
al is dat alleen al omdat de hele wereld dit kan lezen
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb ff gechecked. Heb niets van H Zimmer in m'n collectie
Ik zie hetquote:Op zondag 1 juli 2007 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
maar MSN staat bij mij even uit. M'n vrouw heeft MSN wel aanstaan
![]()
Gelukkig is een uur zo om!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:06 schreef iamredleader het volgende:
Moet nog stofzuigen en dweilen, mensen, dus dit topic moet heel snel vol! Anders kan ik niet weg!
* iamredleader luistert al de hele dag naar Dire Straits *quote:Op zondag 1 juli 2007 14:06 schreef B.ertha het volgende:
Speaking of which, het is zo stil hier, tijd voor muziek!
Mika en Daan slapen en die ander, die zit thuisquote:Op zondag 1 juli 2007 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe is het met je drie scheetjes?![]()
Ik zet nu de heer Zimmer maar eens aanquote:Op zondag 1 juli 2007 14:07 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader luistert al de hele dag naar Dire Straits *
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, en ik denk dat het minder dan een half uur nodig heeft om dit topic vol te krijgen![]()
Als je alles quote, ben je ook snel, dat is net lang genoeg om geen foutmelding te krijgenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:08 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, ik speel een beetje vals... heb de laptop op schoot, en ben tegelijk op de computer aan het postendan kun je sneller achter mekaar posten, en m'n pc is sowiezo vreselijk traag....
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
uhh, hij begint met He's a pirate en daarna de rest
Heb alleen van POTC
Dat lukt je welquote:Op zondag 1 juli 2007 14:12 schreef Etcetera het volgende:
maar bijna vakantie idd
moet alleen nog steeds een stageplek regelen (vóór 12 juli)
mannenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
sorry, even telefoon van PhysicsRules
![]()
Nooit de hoop opgeven!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:11 schreef B.ertha het volgende:
Dat redden we noooooooooooit!
pruttelpruttel, tijd voor koffiequote:Op zondag 1 juli 2007 14:12 schreef Etcetera het volgende:
prutprutprutprut
telefoon op schouder, onder oor klemmen en typen maarquote:Op zondag 1 juli 2007 14:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
sorry, even telefoon van PhysicsRules
![]()
Sterk staaltje multitasken, dat is wat wij nodig hebbenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
mannengewoon doorposten en bellen tegelijk is te moeilijk
Dat probeerde ik, en toen viel de laptop bijnaquote:Op zondag 1 juli 2007 14:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
telefoon op schouder, onder oor klemmen en typen maar
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sterk staaltje multitasken, dat is wat wij nodig hebben
Dat ene topic dat vol was in 4 minuten, volgens mij waren dat 300 verschillende usersquote:Op zondag 1 juli 2007 14:14 schreef iamredleader het volgende:
Ik denk dat een topic pas echt snel volkomt als je met een wat grotere groep bent. Denk maar eens hoeveel sneller dit zou gaan als MaJo, PhysicsRules en Nembrionic zouden meeposten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |