Leuk hoor, met de fiets geweest?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, goedNet terug vanuit het dorp hiernaast..
Hier, voor jou: Bikinishow in vliegtuigen Ecuadorquote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
We zijn allemaal gebiologeerd door de liefde van B.
de vermoorden-optiequote:Op zondag 1 juli 2007 22:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat je me vermoord of dat ze diegene waarschijnlijk niet kennen![]()
Ik zie haar niet meer reageren dus waarschijnlijk kan ze het zelf niet aanquote:Op zondag 1 juli 2007 22:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga jij me nu zitten afleiden van Bertjes liefdesleven?
Ik mag gelukkig met de brommer. Ach, met de fiets zou ook maar een half uurtje fietsen zijn.. Ja, je moet wat over hebben voor jequote:Op zondag 1 juli 2007 22:22 schreef Nesle het volgende:
[..]
Leuk hoor, met de fiets geweest?
Want met de auto mag je nog niet
Haha op de brommer, ik heb van me leven nog nooit op een brommer of scooter gezeten.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:25 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik mag gelukkig met de brommer. Ach, met de fiets zou ook maar een half uurtje fietsen zijn.. Ja, je moet wat over hebben voor je![]()
Zo boeiend is een brommer ook weer niet. Ik zit liever in de auto.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:27 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha op de brommer, ik heb van me leven nog nooit op een brommer of scooter gezeten.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:27 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha op de brommer, ik heb van me leven nog nooit op een brommer of scooter gezeten.![]()
Hehequote:Op zondag 1 juli 2007 22:29 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zo boeiend is een brommer ook weer niet. Ik zit liever in de auto.[machomode] Moet ik je anders even op komen halen met de brommer, schatje?
[/machomode]
kom maarquote:Op zondag 1 juli 2007 22:29 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zo boeiend is een brommer ook weer niet. Ik zit liever in de auto.[machomode] Moet ik je anders even op komen halen met de brommer, schatje?
[/machomode]
That's mequote:
Ehhhmm.. Hij is ... kapot..quote:
Ja sorry. Dat komt door de selixutor..quote:Op zondag 1 juli 2007 22:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Waarom blijft ie zo vaak kapot gaan dan?
Oh ja, dat had je uitgelegd. Dat onderdeel van de paardebloemas toch?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja sorry. Dat komt door de selixutor..![]()
Daardoor gaat 'ie kapot.
Jij bent gaan flippenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef B.ertha het volgende:
Sheep, lijkt het maar of flipt je ava nu nog sneller?
Njet, het is onderdeel van trektostor. Die moeten vanuit India komen. Onderdelen moeten soms vanuit het midden van een jungle komen en dus kan het soms wel wat maanden duren..quote:Op zondag 1 juli 2007 22:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je uitgelegd. Dat onderdeel van de paardebloemas toch?
Kun je dat niet gewoon vervangen dan?![]()
Jammer zegquote:Op zondag 1 juli 2007 22:48 schreef geenaam het volgende:
[..]
Njet, het is onderdeel van trektostor. Die moeten vanuit India komen. Onderdelen moeten soms vanuit het midden van een jungle komen en dus kan het soms wel wat maanden duren..![]()
Kijk, jij snapt hetquote:Op zondag 1 juli 2007 01:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
De dames in de harem van ons schaap, dát zijn pas babes.
Mag een schaap brommer rijden?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Jammer zeg
Misschien moet ik maar eens een brommertje kopen zodat ik naar jou toe kan rijden
Was het iets met sprinkhanen?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:55 schreef Yurithemaster het volgende:
wat een slecht film trouwens op sbs6
Jarhead is best goed hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 04:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja metFlight 93 gekeken
en hij kijkt nu jarhead maar daar had ik niet zo'n zin in
Ik rook vanmiddag iemand die er één had genomenquote:Op zondag 1 juli 2007 12:19 schreef iamredleader het volgende:
Rot-keuze. Persoonlijk zou ik voor de studenten-douche (lees: deodorant spray) kiezen
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:55 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb geen zin om een grote sheep te maken, valt het op?
PROESTquote:Op zondag 1 juli 2007 22:57 schreef geenaam het volgende:
[..]
Is dat een andere manier om duidelijk te maken dat je nodig naar de wc moet?
![]()
Ach, voor de rest is het een schatje hoor..quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:58 schreef Nesle het volgende:
OMG
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARHGGGGGGGGG!
http://youtube.com/watch?v=DpJyG7B6tAI&mode=related&search=
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:01 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ach, voor de rest is het een schatje hoor..![]()
Ik geloof je zoquote:Op zondag 1 juli 2007 13:40 schreef geenaam het volgende:
Toch geen make-up laag er overheen steeds?quote:[..]
Ach, ik raak er aan gewend. Ze is een beetje te ijdel soms. Ik heb dat helemaal niet (meer). Mijn haren zitten 80% van de tijd niet meer goed en het liefst ga ik overal in trainingsbroek naar toe..
Gelukkig niet..quote:Op zondag 1 juli 2007 23:04 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof je zo
[..]
Toch geen make-up laag er overheen steeds?
Dat vind ik echt niks![]()
Zeer oudquote:Op zondag 1 juli 2007 22:58 schreef Nesle het volgende:
OMG
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARHGGGGGGGGG!
http://youtube.com/watch?v=DpJyG7B6tAI&mode=related&search=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |