Heb net de hele tijd kolommen zitten aanmaken in het cijferbestand (gaar programma, kan niet gekopieerd worden, had precies 50 kolommen aan te maken) en ben daar nu mee klaar. Moet om 12.00 bij mijn ouders zijn (30 minuten rijden), dus ik ga me nu maar eens douchen geloof ik...quote:Op zondag 1 juli 2007 10:13 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen! Dan ben je er wel weer vroeg uit zeg
Hoi!quote:
Ja echt hequote:
Niet de gróótstequote:Op zondag 1 juli 2007 04:05 schreef Etcetera het volgende:
en wie zei ook al weer dat ze geen spammerd is![]()
![]()
You Ranked B.
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:06 schreef iamredleader het volgende:m'n vrouw krijgt net een heleboel MSN-berichtjes achter mekaar. Noemt ze het een Soempie
Bah.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:19 schreef iamredleader het volgende:
Rot-keuze. Persoonlijk zou ik voor de studenten-douche (lees: deodorant spray) kiezen
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:06 schreef iamredleader het volgende:m'n vrouw krijgt net een heleboel MSN-berichtjes achter mekaar. Noemt ze het een Soempie
Ga gewoon ff langs, dan weet je het!quote:Op zondag 1 juli 2007 12:48 schreef Etcetera het volgende:
hmmm er wordt een boekenmarkt georganiseerd door studenten
ikboeken, maar kan ik er vanuit gaan dat het alleen studieboeken zijn die worden verkocht
staat er niet bij
dan moet ik apart voor die boekenmarkt een uur in de bus zittenquote:
er zijn meer studenten die niet alleen studieboeken lezen.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:48 schreef Etcetera het volgende:
hmmm er wordt een boekenmarkt georganiseerd door studenten
ikboeken, maar kan ik er vanuit gaan dat het alleen studieboeken zijn die worden verkocht
staat er niet bij
Dan bel iemand die er naartoe gaat, vraag wat het is en ga dan eventueel alsnogquote:Op zondag 1 juli 2007 12:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan moet ik apart voor die boekenmarkt een uur in de bus zitten
nee daarom twijfel ik ookquote:Op zondag 1 juli 2007 12:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
er zijn meer studenten die niet alleen studieboeken lezen.
staat er studieboekenmarkt?
ik neem eigenlijk aan dat er dus ook gewone romans enzo worden verkochtquote:Beste student
Er zal een 2e handsboekenmarkt gehouden worden in de kantine op maandag 9 juli tussen 10.00-14.00 uur. Deze boekenmarkt wordt door studenten zelf georganiseerd.
maar ze gaat op vakantiequote:Op zondag 1 juli 2007 12:13 schreef B.ertha het volgende:
Ik sta voortaan op 2Maar Soempie inhalen duurt nog wel ff
![]()
Kom ik mooi mee weg, pfoe![]()
eenschquote:Op zondag 1 juli 2007 12:51 schreef iamredleader het volgende:
Boekenje kan er nooit genoeg van hebben
quote:Quiz: Beste achtbanen ter wereld - Resultaten
IQ: 130
gemiddelde: 117,7Je hebt 4 van de 5 goed beantwoord. De gemiddelde deelnemer had er
wees blij, dan kun je zeggen dat je superslim bentquote:Op zondag 1 juli 2007 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]ze gaan aan de hand van vrij eenvoudige vragen over achtbanen zeggen wat voor IQ ik heb
was geen mail, een mededelingquote:Op zondag 1 juli 2007 12:52 schreef B.ertha het volgende:
Mail terug dan
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, doktersromannetjes...
van Dokter John die Zuster Esther eens even allen hoeken van de kamer gaat laten zien
you never knowquote:Op zondag 1 juli 2007 12:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
2000 posts in 2 weken doe ik niet zomaar ff hoor
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:36 schreef B.ertha het volgende:En ik dacht dat ík erg was
![]()
[..]
Bah.
Bah bah bah bah bah
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]de AKQ SC invloeden treden nu ook buiten op
ik moet weer leren![]()
![]()
![]()
jawel, maar de douche die nodig is vervangen door deo. Als het nou niet echt nodig is....quote:Op zondag 1 juli 2007 12:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nou zeg.
zeker nog nooit zonder een douche gegaan?
![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup! Ik heb het zelfs al een keer gepresteerd om tijdens een argument de woorden "bagger, slotje" te gebruiken
![]()
geen verstand van achtbanen?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan heb ik waarschijnlijk het IQ van een aardbei
[..]
yup! Ik heb het zelfs al een keer gepresteerd om tijdens een argument de woorden "bagger, slotje" te gebruiken
![]()
[..]
![]()
your imaginary friendsquote:Op zondag 1 juli 2007 12:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik doe ALT-S ipv Enter, om de regel, maar dat vind ik al erg genoeg in msn
Kan zo verder niks verzinnen, behalve dat ik ook serieus wel eens over jullie praat irl
Ik gebruik de echte namen, voor zover ik die weet en anders mompel ik watquote:Op zondag 1 juli 2007 12:58 schreef Etcetera het volgende:
oh dat doe ik ook B.![]()
'ja en Soempie zei toen, en B. had het over en weet je wat TSE heeft meegemaakt'
ik ben wel gewend om iemand bij de nickname te noemenquote:Op zondag 1 juli 2007 12:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik gebruik de echte namen, voor zover ik die weet en anders mompel ik wat
Ja, ik zus en die zo en toen zei kuchNemkuch zo en...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |