wil je ook een bakkie koffie?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb wel dorst.
Peptalk voor mezelf: Nee, B, je kunt het, even doorzetten!
quote:Op zondag 1 juli 2007 14:15 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat probeerde ik, en toen viel de laptop bijna![]()
andere tafel. Heb je vast wel. Of bij de tv, kun je nog meer tegelijkertijdquote:Op zondag 1 juli 2007 14:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daar staat het toetsenbord van de computer...
en ging over voetbalquote:Op zondag 1 juli 2007 14:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat ene topic dat vol was in 4 minuten, volgens mij waren dat 300 verschillende users
Hehe, tsjonge jonge jonge...quote:Op zondag 1 juli 2007 14:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nounou poepoe
I agree. Ik zet hier niet mijn echte naam neer, en een foto zal je al helemaal nooit vinden. Ben gesteld op privacy..quote:Op zondag 1 juli 2007 14:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
er zijn toch echt dingen die ik hier ook niet neerzet hoor
Daar heb je wel weer gelijk in... en dit is ook een hele prestatie!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat ene topic dat vol was in 4 minuten, volgens mij waren dat 300 verschillende users
Ja, maar dan kan ik weer niet bij de gewone computer om daar te postenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
andere tafel. Heb je vast wel. Of bij de tv, kun je nog meer tegelijkertijd
eerste hitquote:Op zondag 1 juli 2007 14:18 schreef geenaam het volgende:
[..]
I agree. Ik zet hier niet mijn echte naam neer, en een foto zal je al helemaal nooit vinden. Alhoewel, als je op internet geenaam intikt zie je gelijk mijn echte naam + mailadres. En als je mijn echte naam invult, is er zat over mij te vinden..
dan kan ik niet meer spammen hequote:Op zondag 1 juli 2007 14:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, nee. Maar dan drink je toch uit een glas?
echt wel. Ik ga na dit topic naar buitenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:19 schreef iamredleader het volgende:
Op de zondagmiddag actief doen hier is ook wat om over te juichen
quote:
Anders vragen we DaviniaHR of we zo'n voed-fles voor de baby mogen lenen. Heeft ze pas over een paar weken nodigquote:Op zondag 1 juli 2007 14:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dan kan ik niet meer spammen he
Wij hebben wel rietjes
En ik ga stofzuigen, dweilen en de ramen lappen en de vensterbanken.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
echt wel. Ik ga na dit topic naar buiten
Nu niet, ik ben te druk met dit topic vol te spammen.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:20 schreef geenaam het volgende:
[..]Als de 6e hit bekijkt zie je al mijn mailadres + voornaam..
Ah. Hallo Freekquote:Op zondag 1 juli 2007 14:20 schreef geenaam het volgende:
[..]Als de 6e hit bekijkt zie je al mijn mailadres + voornaam..
zeg maar dat ze pech heeftquote:Op zondag 1 juli 2007 14:21 schreef iamredleader het volgende:
M'n vrouw begint zich te irriteren aan m'n post-gedragen ze wil haar laptop
mijn mailadres vind je nietquote:Op zondag 1 juli 2007 14:21 schreef geenaam het volgende:
Nu begint het trouwens meer op een verkapte ik-heb-geen-vrienden-en-probeer-zo-op-AKQSC-vrienden-te-maken-die-gaan-zoeken-op-google-en-mijn-mailadres-zien-en-mij-dan-gaan-toevoegen-zodat-ik-een-soort-van-vrienden-heb post..
Oh, dus dát was je bedoeling!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:21 schreef geenaam het volgende:
Nu begint het trouwens meer op een verkapte ik-heb-geen-vrienden-en-probeer-zo-op-AKQSC-vrienden-te-maken-die-gaan-zoeken-op-google-en-mijn-mailadres-zien-en-mij-dan-gaan-toevoegen-zodat-ik-een-soort-van-vrienden-heb post..
Nee, ze heeft geen pech, en het gaan geen half uur meer duren.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
zeg maar dat ze pech heeftNog een half uur
Shit!quote:Op zondag 1 juli 2007 14:22 schreef geenaam het volgende:
Kom op mensen nog 120 posts. We moeten wel de snelheid zoals in het begin vasthouden.. We beginnen weg te zakken.Zo halen we het nooit binnen het uur.
owquote:Op zondag 1 juli 2007 14:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, ze heeft geen pech, en het gaan geen half uur meer duren.
Oke danquote:Op zondag 1 juli 2007 14:23 schreef iamredleader het volgende:
We gaan namelijk nu de laatste spurt in, pagina's 5 en 6, en dan is het voorbij
quote:
Ja, dat hadden we allemaal al wel eens gelezenquote:Op zondag 1 juli 2007 14:24 schreef iamredleader het volgende:
Poep gebeurt - twee keer per dag als je geluk hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |