Moet nu opgelost zijn. De banner is vervangen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef Mikkie het volgende:
Ik had er van de week al last van en net alweer.
En jequote:Op zondag 12 augustus 2007 00:26 schreef LadyBlack het volgende:
Tering, ik ga er zo vandoor, de muziek staat echt té hard hieren ik ben echt geen mietje ofzo
Paps en mamsquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Overigens de grap: de meeste users hier vallen in de categorie 'tot 25 jaar'. Hoe moeten die een nieuwe peugeot betalen
Bank overvallen, drugshandel, loverboy worden, dat is het probleem niet...quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Overigens de grap: de meeste users hier vallen in de categorie 'tot 25 jaar'. Hoe moeten die een nieuwe peugeot betalen
alsof FOK! dat iets kan schelenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Duur hierquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meer drinken, dan hoor je er minder van
Danny zou een domme zakenman zijn als hij dat bannertje voor éénmalig gewin neerzet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
alsof FOK! dat iets kan schelenals ze maar geld vangen denk ik
quote:Op zondag 12 augustus 2007 00:31 schreef Etcetera het volgende:
ook van Loesje
- Dat voelt heel prettig maar ik heb al verkering
ik zou als ik danny was sowieso die adds onderaan weghalenquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Danny zou een domme zakenman zijn als hij dat bannertje voor éénmalig gewin neerzet.
Beter zet 'ie een banner neer die wél op de doelgroep is gemikt en dus langer geplaatst zal worden
lolquote:Op zondag 12 augustus 2007 00:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat was in Turijn ook zo'n grap.
's Middags betaalde je zittend op het terras 4 euro voor een biertje, en 's avonds ineens 6 euro. Maar als je het aan de bar ging halen 5 euro. Stelletje idioten
terugjeukenquote:Op zondag 12 augustus 2007 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
Jeuk aan mijn voet die niet ophoudt
quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
Jeuk aan mijn voet die niet ophoudt
Juistquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:04 schreef Etcetera het volgende:
jeuk aan voeten vind ik sowieso vervelend, want daar kan ik niet goed krabben want dat is te gevoelig om flink tekeer te gaan
Behoorlijkquote:
PAAAS OOOOP DESTRUCTION BUTTON NOOOOOOquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:09 schreef Soempie het volgende:
Hee, handig. Er zit een rood knopje op onze oven. Ik durf daar dan niet op te drukken. Stel je voor wat er gebeurt..
Maar als je er op drukt, dan gaat het licht in de oven aan.
Whahahaquote:
Na m'n -wat-zal-er-gebeuren-als-ik-dit-knopje-van-de-koelkast-in-druk-actie- pas ik wel op.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
PAAAS OOOOP DESTRUCTION BUTTON NOOOOOO
oh valt mee
Ik dacht dat er niks gebeurde. Ging lekker naar bed.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:14 schreef Etcetera het volgende:
please remind mewat was dat ook al weer
Wat gebeurde er toen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Na m'n -wat-zal-er-gebeuren-als-ik-dit-knopje-van-de-koelkast-in-druk-actie- pas ik wel op.![]()
datquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat er niks gebeurde. Ging lekker naar bed.![]()
De volgende morgen stond ik in een plas water.![]()
staat er niet ergens 1 online?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:19 schreef Soempie het volgende:
m'n senseo is stuk!
Hij knippert als een gek.En ik kan de gebruiksaanwijzing niet vinden.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:21 schreef Soempie het volgende:
Ik had er gewoon wat te veel water in gedaan.![]()
Het is hier bewolkt maar wel warmquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Oeh, lekker![]()
Ook lekker weer hier trouwens![]()
Wij hebben ze allebei maar ik moet zeggen dat ik vaak liever een kleine pot voor mezelf zet dan een Senseo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Senseo's zijn handig als je vaker 1 a 2 kopjes zet dan een volle pot, anders kan je beter een "normale" kopen
espressomachinequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Senseo's zijn handig als je vaker 1 a 2 kopjes zet dan een volle pot, anders kan je beter een "normale" kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |