quote:Op zondag 12 augustus 2007 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
Jeuk aan mijn voet die niet ophoudt
Juistquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:04 schreef Etcetera het volgende:
jeuk aan voeten vind ik sowieso vervelend, want daar kan ik niet goed krabben want dat is te gevoelig om flink tekeer te gaan
Behoorlijkquote:
PAAAS OOOOP DESTRUCTION BUTTON NOOOOOOquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:09 schreef Soempie het volgende:
Hee, handig. Er zit een rood knopje op onze oven. Ik durf daar dan niet op te drukken. Stel je voor wat er gebeurt..
Maar als je er op drukt, dan gaat het licht in de oven aan.
Whahahaquote:
Na m'n -wat-zal-er-gebeuren-als-ik-dit-knopje-van-de-koelkast-in-druk-actie- pas ik wel op.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
PAAAS OOOOP DESTRUCTION BUTTON NOOOOOO
oh valt mee
Ik dacht dat er niks gebeurde. Ging lekker naar bed.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:14 schreef Etcetera het volgende:
please remind mewat was dat ook al weer
Wat gebeurde er toen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Na m'n -wat-zal-er-gebeuren-als-ik-dit-knopje-van-de-koelkast-in-druk-actie- pas ik wel op.![]()
datquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat er niks gebeurde. Ging lekker naar bed.![]()
De volgende morgen stond ik in een plas water.![]()
staat er niet ergens 1 online?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:19 schreef Soempie het volgende:
m'n senseo is stuk!
Hij knippert als een gek.En ik kan de gebruiksaanwijzing niet vinden.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:21 schreef Soempie het volgende:
Ik had er gewoon wat te veel water in gedaan.![]()
Het is hier bewolkt maar wel warmquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Oeh, lekker![]()
Ook lekker weer hier trouwens![]()
Wij hebben ze allebei maar ik moet zeggen dat ik vaak liever een kleine pot voor mezelf zet dan een Senseo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Senseo's zijn handig als je vaker 1 a 2 kopjes zet dan een volle pot, anders kan je beter een "normale" kopen
espressomachinequote:Op zondag 12 augustus 2007 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Senseo's zijn handig als je vaker 1 a 2 kopjes zet dan een volle pot, anders kan je beter een "normale" kopen
Een goeie espressomachine is ook niet goedkoopquote:
Wat ik nog steeds best wel veel geld vindquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bij de Makro komende week de aluminium Senseo in de reclame voor ¤94
Dat zei ik ook al, hij heeft iets van 8 weken vakantie en dan moet ie uitgerekend op vakantie gaan als beide ouders jarig zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:47 schreef Etcetera het volgende:
oh da's wat minder leukwaarom gaatje broertje nu op vakantie dan
had hij geen weekje kunnen wachten?
Mijn ouders wilden dat ab-so-luut niet, wat ons eigenlijk wel goed uit kwamquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kom ff klagen hoor,
m'n vader wordt morgen 50, dus dan moet je zo'n pop in de tuin zetten,dat is opzich niet zo'n ramp. Maar m'n broertje had besloten om deze week op vakantie te gaan, dus sta ik hier in m'n eentje te zweten terwijl ik dat ding in mekaar moet flanzen
Dat is het ookquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat ik nog steeds best wel veel geld vind
lekker is datquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al, hij heeft iets van 8 weken vakantie en dan moet ie uitgerekend op vakantie gaan als beide ouders jarig zijn![]()
Wat nou móeten?quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kom ff klagen hoor,
m'n vader wordt morgen 50, dus dan moet je zo'n pop in de tuin zetten,dat is opzich niet zo'n ramp. Maar m'n broertje had besloten om deze week op vakantie te gaan, dus sta ik hier in m'n eentje te zweten terwijl ik dat ding in mekaar moet flanzen
Best wel, maar in het groot valt het best mee.quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
oh ava is een beetje onleesbaar zie ik
Wo ist elmo?quote:Op zondag 12 augustus 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
oh ava is een beetje onleesbaar zie ik
ja is 21,2 kb ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Best wel, maar in het groot valt het best mee.
terug naar sesamstraatquote:
Nee, niks moet dat is waar, maar als hij het per se niet zou willen dan zou ik het dus zeker wel doenquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat nou móeten?
Wij hebben het ook niet gedaan. A: omdat mijn vader het absoluut niet wilde en B: omdat wij het best suf vinden
Er móet niets
heb je dat gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |