Sinds netquote:
Dat was het niet, en trouwens, mij eerste poging tot het starten van een sc topic was geen succes, rememberquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:44 schreef RoofingBurner het volgende:
Daarom postte ze het in het quiz topic, ze wilde géén nieuw topic maken.
Wel snel, die dame komt net kijken en nu al een naamtopic.![]()
Jouw tijd komt nog wel Witman.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:56 schreef Whiteguy het volgende:
Zo lang ik maar niet in de OP kom vind ik het prima
Oh Puntje, toch houden we nu al veel van je hoor.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dus ook weer niet echt een naamtopic. Zucht
Open je er toch eenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dus ook weer niet echt een naamtopic. Zucht
Ah mooi, dankje. Tis wederzijdsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Oh Puntje, toch houden we nu al veel van je hoor.![]()
![]()
![]()
je lang verloren dochter dan toch teruggevonden... wanneer kunnen we op kraamvisite ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Wow, ik ben vereerd. Heb ik een forumdochter. Joepie.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
je lang verloren dochter dan toch teruggevonden... wanneer kunnen we op kraamvisite ?![]()
Doet eens lief!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
je lang verloren dochter dan toch teruggevonden... wanneer kunnen we op kraamvisite ?![]()
mooiquote:
Dat telt niet! Zodra ik er eentje zie dat mep ik m naar de muggenhemel tot die geen kuch meer zegt. Ik zit onderquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet gelukt; mn raam had een uurtje open gestaan en heb nu al 4 muggen kapot moeten maken![]()
gisteren ook helemaal lek geprikt... verstoort je nachtrust dan wel weer op zo'n manier dat je de volgende dag eigenlijk half als een zombie rond looptquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat telt niet! Zodra ik er eentje zie dat mep ik m naar de muggenhemel tot die geen kuch meer zegt. Ik zit onder
Juistem... en al zit er EENTJE dan lijkt het alsof je hem van 12 kanten hoort zoemen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja en weet je wat eigenlijk nog erger is dan de bulten? Dat gezoem als je wilt slapen!
En mocht je ooit nog zoiets overwegen.. die dingen helpen voor geen meterquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja precies, zonder lenzen zijn ze zo moeilijk te vinden. En ik vind het onprettig, zo'n dooie mug ín mijn bed...EN hem er dan uit knikkeren. Meetsal laat ik ze maar en trek ik de deken over mijn hoofd
Oh goed dat je het zegt!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En mocht je ooit nog zoiets overwegen.. die dingen helpen voor geen meter![]()
Azie, Australie en een derde continent naar keuze ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..gewonnen met Risk
En mooi ook. Had een lange pot kunnen worden maar het duurde slechts 1,5 uur.
Australie en Noord-Amerika.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Azie, Australie en een derde continent naar keuze ?![]()
In mijn ogen heb je het spel pas gewonnen als je het hele bord in je bezit hebtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Australie en Noord-Amerika.
Ik had Australie, 3/4 Azie, half Afrika en 2 landjes in Europa. Verder NIETS op Noord of Zuid-Amerika.
Ben dus uiteindelijk via Azie naar Noord-Amerika gegaan. Maar als ik één beurt had gewacht had Noord-Amerika te zwaar verdedigd geweest.
Ik ben niet zo heel goed in de muziekvragenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:57 schreef wyccie het volgende:
Nem, muziekvraag in AKQ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |