quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:52 schreef ehqo het volgende:
Wie is laffer?
wauw, jij hebt wat fout gedaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:57 schreef MadMaster het volgende:
De OP is vernaggeld en ik krijg hem niet meer bijgewerkt, omdat dat ding te groot is.
Je kan nu klikken waar je wilt om het vorige topic te kunnen lezen...
Check...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En MM: klik op edit, maak de wijziging die je wil maken, doe ctrl+a, ctrl+x en vervang de OP door een klein aantal letters. Klik weer op edit, paste de bijgewerkte OP en klik invoeren, dan werkt het wel
Vekoma is een Nederlandse rollercoaster bouwer, die hebben dit dus op hun geweten...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja, over achtbanen: check http://en.wikipedia.org/wiki/X:%5C_No_Way_Out en dan vooral de laatste twee regels
Daar was ik het ook wel mee eens, maar bij de eerstvolgende heuvel heb je weer een grotere snelheid als je voorin zit (de trein remt af als je over de heuvel heen gaat), dus volgens mij moest het gemiddeld niet veel uitmakenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:15 schreef Whiteguy het volgende:
tim: check die laatste alinea
weet je dat alvast voor als je met achtbanen gaat proberen met die vriend van je
http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Hangar/5168/
Ik mag hopen van nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar was ik het ook wel mee eens, maar bij de eerstvolgende heuvel heb je weer een grotere snelheid als je voorin zit (de trein remt af als je over de heuvel heen gaat), dus volgens mij moest het gemiddeld niet veel uitmaken
Gemiddeld maakt het niet uit, maar in het achterste wagentje heb je de meeste 'air-time', omdat het achterste deel van de trein door de kracht van het voorste gedeelte over de top van een hill getrokken wordt en je dus meer kracht op je lichaam krijgt. De beleving is achterin dus veel intenser, omdat een neerwaartse beweging veel intenser beleefd wordt dan een opwaartse (behalve in Superman The Ride)...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar was ik het ook wel mee eens, maar bij de eerstvolgende heuvel heb je weer een grotere snelheid als je voorin zit (de trein remt af als je over de heuvel heen gaat), dus volgens mij moest het gemiddeld niet veel uitmaken
Ik had het niet over gemiddelde snelheid maar over gemiddelde effectenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet
Als het gemiddelde anders is kom je namelijk niet meer als een geheel aan op het eindstation![]()
Jouw logica en natuurkunde kunnen mij niet deren, mijn vleugels zijn als een schild van staal!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gemiddeld maakt het niet uit, maar in het achterste wagentje heb je de meeste 'air-time', omdat het achterste deel van de trein door de kracht van het voorste gedeelte over de top van een hill getrokken wordt en je dus meer kracht op je lichaam krijgt. De beleving is achterin dus veel intenser, omdat een neerwaartse beweging veel intenser beleefd wordt dan een opwaartse (behalve in Superman The Ride)...
Och.. ik eigenlijk stiekem ook E&M hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wauw technische praat
Ik blijf toch een diehard C&M'er... (Alpha'er voor de oudere generatie
Daar kwam mijn betoog ook min of meer op neer. Er is wel verschil, maar voor mij niet genoeg om een kwartier langer te wachten zodat ik achterin kan gaan zittenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:25 schreef Whiteguy het volgende:
Je hebt dus als je achterin zit een hogere snelheid / langer stuk bij afdalingen, en als je voorin zit een hogere snelheid berg op gemiddeld, maar het totaalgemiddelde is dus gelijk. Maar aangezien die treintjes in totaal misschien maar 10 meter uit elkaar zitten merk je het verschil nauwelijks. Ik niet iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |