quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:52 schreef ehqo het volgende:
Wie is laffer?
wauw, jij hebt wat fout gedaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:57 schreef MadMaster het volgende:
De OP is vernaggeld en ik krijg hem niet meer bijgewerkt, omdat dat ding te groot is.
Je kan nu klikken waar je wilt om het vorige topic te kunnen lezen...
Check...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En MM: klik op edit, maak de wijziging die je wil maken, doe ctrl+a, ctrl+x en vervang de OP door een klein aantal letters. Klik weer op edit, paste de bijgewerkte OP en klik invoeren, dan werkt het wel
Vekoma is een Nederlandse rollercoaster bouwer, die hebben dit dus op hun geweten...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja, over achtbanen: check http://en.wikipedia.org/wiki/X:%5C_No_Way_Out en dan vooral de laatste twee regels
Daar was ik het ook wel mee eens, maar bij de eerstvolgende heuvel heb je weer een grotere snelheid als je voorin zit (de trein remt af als je over de heuvel heen gaat), dus volgens mij moest het gemiddeld niet veel uitmakenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:15 schreef Whiteguy het volgende:
tim: check die laatste alinea
weet je dat alvast voor als je met achtbanen gaat proberen met die vriend van je
http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Hangar/5168/
Ik mag hopen van nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar was ik het ook wel mee eens, maar bij de eerstvolgende heuvel heb je weer een grotere snelheid als je voorin zit (de trein remt af als je over de heuvel heen gaat), dus volgens mij moest het gemiddeld niet veel uitmaken
Gemiddeld maakt het niet uit, maar in het achterste wagentje heb je de meeste 'air-time', omdat het achterste deel van de trein door de kracht van het voorste gedeelte over de top van een hill getrokken wordt en je dus meer kracht op je lichaam krijgt. De beleving is achterin dus veel intenser, omdat een neerwaartse beweging veel intenser beleefd wordt dan een opwaartse (behalve in Superman The Ride)...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar was ik het ook wel mee eens, maar bij de eerstvolgende heuvel heb je weer een grotere snelheid als je voorin zit (de trein remt af als je over de heuvel heen gaat), dus volgens mij moest het gemiddeld niet veel uitmaken
Ik had het niet over gemiddelde snelheid maar over gemiddelde effectenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet
Als het gemiddelde anders is kom je namelijk niet meer als een geheel aan op het eindstation![]()
Jouw logica en natuurkunde kunnen mij niet deren, mijn vleugels zijn als een schild van staal!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gemiddeld maakt het niet uit, maar in het achterste wagentje heb je de meeste 'air-time', omdat het achterste deel van de trein door de kracht van het voorste gedeelte over de top van een hill getrokken wordt en je dus meer kracht op je lichaam krijgt. De beleving is achterin dus veel intenser, omdat een neerwaartse beweging veel intenser beleefd wordt dan een opwaartse (behalve in Superman The Ride)...
Och.. ik eigenlijk stiekem ook E&M hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wauw technische praat
Ik blijf toch een diehard C&M'er... (Alpha'er voor de oudere generatie
Daar kwam mijn betoog ook min of meer op neer. Er is wel verschil, maar voor mij niet genoeg om een kwartier langer te wachten zodat ik achterin kan gaan zittenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:25 schreef Whiteguy het volgende:
Je hebt dus als je achterin zit een hogere snelheid / langer stuk bij afdalingen, en als je voorin zit een hogere snelheid berg op gemiddeld, maar het totaalgemiddelde is dus gelijk. Maar aangezien die treintjes in totaal misschien maar 10 meter uit elkaar zitten merk je het verschil nauwelijks. Ik niet iig.
Probeer in Walibi maar de Goliath of de Superman (alhoewel die geloof ik niet meer zo heet), één keer voorin en één keer achterin.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jouw logica en natuurkunde kunnen mij niet deren, mijn vleugels zijn als een schild van staal!
Kortom, ik blijf bij mijn standpunt
Dan weet je meer dan de gemiddelde e&mer of deed je er natuurkunde bij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Och.. ik eigenlijk stiekem ook E&M hoor
Volgens mij heette het toen ANW. Is dat inmiddels niet afgeschaft ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan de gemiddelde e&mer of deed je er natuurkunde bij?
oh en ik kijk natuurlijk bijna elke dag mythbustersquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan de gemiddelde e&mer of deed je er natuurkunde bij?
mythbusters keken we bij ANWquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij heette het toen ANW. Is dat inmiddels niet afgeschaft ?
mn keuzevakken waren volgens mij maatschappijleer en informatica.
ANW was bagger, een seizoen Het Klokhuis kijken en je weet net zoveelquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij heette het toen ANW. Is dat inmiddels niet afgeschaft ?
mn keuzevakken waren volgens mij maatschappijleer en informatica.
Ik zat in de eerste lichting 2e fase, en ik had het idee bij wel meer vakken dat het niveau vrij droevig was (VWO). Overigens heb ik dat zelfde idee op de universiteit nu, bachelor diploma bijna op zak zonder een boek gelezen te hebben, zou eigenlijk niet moeten kunnenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
ANW was bagger, een seizoen Het Klokhuis kijken en je weet net zoveel
?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:40 schreef MadMaster het volgende:
Even een update m.b.t. de Ramadan/schoonmaakster-episode:
Zojuist om 17.30 uur kwamen de dames pas de afdeling opgestormd met hun karretjes.
De Nederlandse dame in het egzelschap heb ik gevraag of de Ramadan-regel niet meer gold.
En die blijkt met ingang van vandaag inderdaad niet meer te gelden, omdat de zon nu officieel rond 18.30 uur ondergaat en ze daarna dus al mogen eten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah, nu is het ook vrij bagger....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zat in de eerste lichting 2e fase, en ik had het idee bij wel meer vakken dat het niveau vrij droevig was (VWO). Overigens heb ik dat zelfde idee op de universiteit nu, bachelor diploma bijna op zak zonder een boek gelezen te hebben, zou eigenlijk niet moeten kunnen. Werkt de zesjesmentaliteit wel in de hand waar ze het over hebben natuurlijk. Doe je niks kan je een 6 halen, de fanatiekelingen gaan voor de 7.5. De extra inzet zie ik te weinig beloond worden of de te lage inzet te weinig bestraft eigenlijk.
bestaan die verplichte zelfwerkzaamheid uren nog ? (met een stempeltje aan het eind van het uur ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah, nu is het ook vrij bagger....
Nee, maar het niveau en de uren zijn wel zuurquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
bestaan die verplichte zelfwerkzaamheid uren nog ? (met een stempeltje aan het eind van het uur ?)
voedertijd.. brb
Laatste jaar toch ?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, maar het niveau en de uren zijn wel zuur
Niet laatste jaar, wel gaan kiezenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Laatste jaar toch ?
Je moest toch iets gaan kiezen?
en ? al wat leuks gevonden?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet laatste jaar, wel gaan kiezen
nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:18 schreef MadMaster het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar hoe werkt dat schoolstelsel vandaag de dag
Wat dan weer ingewikkelder gemaakt wordt doordat de meeste andere landen het concept hogeschool niet kennenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
niet![]()
En universiteiten gebruiken tegenwoordig bachelor/master structuur zoals de amerikaners het ook doen. Dat is op zich wel handig aangezien je diploma dan in het buitenland wat makkelijker op waarde te schatten is.
Wauw, dat is behoorlijk lastig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:18 schreef MadMaster het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar hoe werkt dat schoolstelsel vandaag de dag
Ach, vanalles dat ik wil..quote:
Ja, daar kan ik wel wat mee.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
8< Knip >8
Poeh, ik hoop dat je hier iets uit op kan maken
Geen probleemquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik wel wat mee.
Dank!!![]()
Ik heb destijds Atheneum gedaan, maar die richtingen had je toen nog niet echt...
Berliner Zooquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:40 schreef MadMaster het volgende:
PS, nog wat:
Is die foto van jou dat je over dat hekje kijkt, gemaakt in Artis?
Ach, is bijna hetzelfde...quote:
Zou ik ook wel willen....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, is bijna hetzelfde...
In mijn tijd () kon je gewoon een vakkenpakket kiezen wat je zelf wilde, al die verplichte combi's had je toen nog niet...
Hoi meisje dat er al wasquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoi mensen die er bij zijn gekomen
Ik dacht dat het bij de ijsberen of de zeeleeuwen was in Artis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen....
Hoe dacht je dan artis?
Heeej Markie Wat heb jij gegeten?quote:
Ananas noch andijviequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Heeej Markie Wat heb jij gegeten?
Iets met kokoscurry-achtigquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ananas noch andijvie![]()
Rode kool, gehaktbal en aardappelen, redelijk standaard, maar best lekker
jij dan?
Nee, dat is ook weer zo, maar ik heb er weinig moeite meequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Iets met kokoscurry-achtigHeel veel standaarder dan jou eten kan vrij moeilijk
En maar zeuren dat ie altijd moet schijtenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik lijk wel een student, ik moet het vanavond doen met ontbijtkoek...
ontbijten na 19:00 is niet studentikoos meer ... dat is gewoon ziekquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik lijk wel een student, ik moet het vanavond doen met ontbijtkoek...
Moet overwerken en ben vergeten iets te eten te halen. Nu is alles hier in de buurt dicht...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
ontbijten na 19:00 is niet studentikoos meer ... dat is gewoon ziek![]()
Ja, dat kan wel, maar voordat die gasten hier zijn hoop ik al weg te zijn...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Je kunt altijd nog een pizza bestellen toch?
Dit is ook altijd nog een optiequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:15 schreef RoofingBurner het volgende:
Je kunt altijd nog een pizza bestellen toch?
Dan haal je pizza of chinees op weg naar huisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel, maar voordat die gasten hier zijn hoop ik al weg te zijn...
Vrees niet, ik red me wel...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan haal je pizza of chinees op weg naar huis![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
joe was ik toen alleen?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
joe was ik toen alleen?
Nee niet echt eigenlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb niks zinnigs te melden, dus dan hou ik m'n mond meestal
Jij nog iets te melden dan?
quote:
quote:
...sucks, altijd weer diezelfde clubs en klote steden.quote:
Heb jij zomaar iets op de planning staan vanavond?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:21 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga geen voetbal kijken vanavond. Moet dadelijk nog een opdracht maken en moet rond half tien in de kroeg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |