Zullen we een pizzatje bellen?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb hier al verhalen gelezen over knakworsten, languit op de bank, pizza, drank, café's...
Kortom, het ouderwetse studentenleven bruist nog volop.
Wat jij, lullo?
Nee, ik ken 'lullo' wel hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 20:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
krijg ik nou ineens het idee dat B te jong is voor deze grap
Zo heet hier zelfs een cafequote:Op woensdag 12 september 2007 21:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Van Bimsbergen, heb je nog geneukt
Doe mij maar diegene met die artisjokkenharten, maar dan zonder de artisjokkenhartenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bel jij een pizzaatje, bel ik een Chineesie...
Bij ons heb je 2 typen damesdisputen: Zuipen!!!!! en theedrinken (heette dan ook Principessaquote:Op woensdag 12 september 2007 21:01 schreef LadyBlack het volgende:
Dan kun je wat zeggen van de lullo's, maar ik hoorde een tijdje geleden een (duidelijk verenigings-) meisje aan haar vriendinnetje vragen: "Hoe was het gisteravond? Heb je nog gewipt?" (...andere kant van de telefoonlijn...) "Wat, niet gewipt??" (...) "Oh, wel gewipt! Was het lekker?"
![]()
En een sateetje met zonder die satesaus...quote:Op woensdag 12 september 2007 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Doe mij maar diegene met die artisjokkenharten, maar dan zonder de artisjokkenharten![]()
Sjonnie en williequote:Op woensdag 12 september 2007 21:07 schreef RoofingBurner het volgende:
En een boek met een open eind.
Heeft die een gastrol in Heroes?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is dat met Thomas Acda?
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga lekker nog een aflevering Heroes kijken
Mijn studievereniging gaat over een paar weken naar Bosniëquote:Op woensdag 12 september 2007 20:52 schreef LadyBlack het volgende:
Studieverenigingen zijn tofMooi georiënteerd op wat je als student van die studie (als het goed is) interessant vindt, en vaak goedkoop enzo.
Ik zat 2 jaar in de lezing- en excursiecommissie van mijn studie, erg leuke tijdEn fijn naar Barcelona en Parijs geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |