quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ben ff deadliest catch kijken
Dan kun je des te langer genieten van je eigen topicquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
heb ik al die moeite gedaan, is er niemand
Dan kan ik hem volspammen met mezelf...quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan kun je des te langer genieten van je eigen topic
Kan best leuk zijn tochquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jeej gesprekken met mezelf
Er zijn veel leukere dingen die je met jezelf kunt doenquote:
truequote:Op maandag 27 augustus 2007 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn veel leukere dingen die je met jezelf kunt doen
is idd wel grappigquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:49 schreef Homdeck het volgende:
Oud maar ik blijf het grappig vinden![]()
http://www.youtube.com/watch?v=xdrQS6bpfjE
Wat houdt dat precies inquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mijn circusdansvoorstellingsgroepje is zojuist plotseling opgeheven. Nu ben ik verdrietig.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
We zouden optreden met een voorstelling van circus, gecombineerd met dans, we hadden alleen onze try-out nog gehad, maar door de slechte organisatie zijn de optredens erna niet doorgegaan en vandaag is er één mee gekapt en kunnen we niet meer verder... We waren amper begonnen
Ja dat was mij ook opgevallen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat is wel jammer dan
en fok is echt vervelend traag nu![]()
Vaak zijn dat maandagenquote:Op maandag 27 augustus 2007 22:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat was mij ook opgevallen!
je hebt van die dagen....
...dan zit alles tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |