We kunnen nog aan een mod vragen de titel te wijzigen.quote:
Al gedaan op FBquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:08 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
We kunnen nog aan een mod vragen de titel te wijzigen.
Nee, ben je mal, ik zit een geintje te maken hoor. Die OP is prima en WS is Mad vereerd met zijn naamtopic.quote:
Nahja voor alles een eerste keer. Alleen wat gebeurd er met een topic als het vol is? Ik kon niet meer terug om even te spieken...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, ben je mal, ik zit een geintje te maken hoor. Die OP is prima en WS is Mad vereerd met zijn naamtopic.
Nummertje klopt niet. Deze AKQSC is al een deeltje ouderquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, ben je mal, ik zit een geintje te maken hoor. Die OP is prima en WS is Mad vereerd met zijn naamtopic.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nummertje klopt niet. Deze AKQSC is al een deeltje ouder![]()
Redleader, ik ben al bijna 29 hoor, geen 27![]()
![]()
![]()
![]()
Was ik al achterquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nummertje klopt niet. Deze AKQSC is al een deeltje ouder![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Etcetera het volgende:
kutschooltyfuswijfgalligehoerebussenbah
tentamen gemistik was netjes op tijd op station, maar geen bus om 6 over, bus van 21 over was er om 23 over en ik was dus keihard om 20 voor 2 pas bij de stadjershal, kon het daar niet vinden, 2 minuten te laat (goed, eigenlijk al een kwartier maar je hebt nu eenmaal een kwartier speling) en ik mocht gewoon keihard niet meer meedoen want regels waren regels en er waren al heel veel weg (LIKE I GIVE A FUCK BITCH, IK HEB EEN HER, IK WIL 'M MAKEN EN ER ZIT BIJNA NIEMAND) maar dat heb ik niet gezegd, heb me omgedraaid en ben weggelopen
ik heb echt ff staan janken buiten puur van onmacht![]()
![]()
![]()
Heeft dit belangrijke consequenties??quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Etcetera het volgende:
tentamen gemistik was netjes op tijd op station, maar geen bus om 6 over, bus van 21 over was er om 23 over en ik was dus keihard om 20 voor 2 pas bij de stadjershal, kon het daar niet vinden, 2 minuten te laat (goed, eigenlijk al een kwartier maar je hebt nu eenmaal een kwartier speling) en ik mocht gewoon keihard niet meer meedoen want regels waren regels en er waren al heel veel weg (LIKE I GIVE A FUCK BITCH, IK HEB EEN HER, IK WIL 'M MAKEN EN ER ZIT BIJNA NIEMAND) maar dat heb ik niet gezegd, heb me omgedraaid en ben weggelopen
![]()
![]()
bij wiequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wat een kutstreek
ik zou een klacht indienen!
ik zou niet weten wat gelukkig, mss dat ik tijdens stage een middag/ochtend mis vanwege een her (en geloof me, dan zal ik echt zorgen dat ik op tijd ben) maar ik heb m'n P al enzo, ik baal er alleen ontzettend vanquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Heeft dit belangrijke consequenties??
Arme jij![]()
Bij school, gewoon proberen. Maar het is echt een kutstreek, slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bij wiearriva? daarmee kan ik m'n tentamen nog niet maken
en bij school zal ook zinloos zijn, want regels zijn nou eenmaal regels enzo
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |