Dan is het goedquote:Op donderdag 20 september 2007 18:10 schreef iamredleader het volgende:
Ben al rustig, maar het was ff grappig
Nee hoor, knal er maar inquote:Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef iamredleader het volgende:
De eet-meet bij ons thuis mag wel in de OP/de Wiki. Iemand bezwaar? Het is wel nog 3,5 weken te gaan, maar eer m'n vrouw en ik terug zijn van Spanje is het nog maar 6 dagen...
En het vervolgquote:
En nu ook in de OP!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ja, ik zal jouw OP wel even wijzigen
![]()
Nah, het staat in de Wiki![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 17:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar in dit geval blijkbaar niet. Als je echt dezelfde had wilde een voetganger achter je oversteken, maar was je niet bij een zebrapad
ik heb besloten dat ik maar gewoon kan. Dus dat is 95% jaquote:Op donderdag 20 september 2007 18:17 schreef iamredleader het volgende:
De eet-meet bij ons thuis mag wel in de OP/de Wiki. Iemand bezwaar? Het is wel nog 3,5 weken te gaan, maar eer m'n vrouw en ik terug zijn van Spanje is het nog maar 6 dagen...
Ik kan en kom ook, maar ik moet ook nog terug. Mogelijk naar Friesland, maar het kan ook zijn dat ik die maandag geen colleges heb. In dat geval hoef ik me minder te haasten.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]had ik
[..]
ik heb besloten dat ik maar gewoon kan. Dus dat is 95% ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |