Het is een begrip met een achterhaalde betekenis.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Als relatieve newbie: Kan iemand mij het begrip 'soempie' uitleggen (niet de username, die heb ik inmiddels al leren kennen)..
achterhaald is het idd best welquote:Op woensdag 12 september 2007 09:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is een begrip met een achterhaalde betekenis.![]()
Echt net toevallig dat ik dit doe, het gaat al weken goed.![]()
Met de aanvulling dat ik zulke acties alleen heb als ik me totaal niet concentreer en dus in gedachten met iets heel anders bezig ben.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een soempie is een actie die niet heel erg slim is (om het subtiel te brengen)
wat ik ook vaak hebquote:Op woensdag 12 september 2007 09:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met de aanvulling dat ik zulke acties alleen heb als ik me totaal niet concentreer en dus in gedachten met iets heel anders bezig ben.![]()
mjah was ik al van plan maar die gozer heeft eindelijk teruggemaild (nadat m'n SLB'er hem had gemaildquote:
zoietsquote:Op woensdag 12 september 2007 09:46 schreef Soempie het volgende:
Alleen misschien niet zeggen dat je dat andere niet aan kan, maar het gooien op dat die andere opdracht interessanter is voor jou.Met een hele rits argumenten.
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:03 schreef Soempie het volgende:
Oke, tien uur, ik moet weer aan 't werk.![]()
Oeh, ik ben in anderhalve week anderhalve kilo afgevallen.![]()
En dat met een huwelijk tussendoor, waarbij ik ongeveer 10.000 kcal naar binnen heb gewerkt.![]()
![]()
erger somsquote:Op woensdag 12 september 2007 09:58 schreef Soempie het volgende:
Ach ja, docenten zijn vaak net zo erg als studenten.
Dat onderwerp hebben we vanmorgen al besproken...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:22 schreef LadyBlack het volgende:goeiemorgen!
Begon wel slecht trouwens: ik heb vanochtend kennis gemaakt met Roef en Marian.....
Ben gillend uit bed gerend toen Giel ze tegelijkertijd hun nieuwe singles ten gehore liet brengen![]()
![]()
Rond hangen op FOK! ?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:06 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Ik mis op dit moment m'n college...had echt geen zin en nog een hoop andere shit te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |