Het is een begrip met een achterhaalde betekenis.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:20 schreef MadMaster het volgende:
Als relatieve newbie: Kan iemand mij het begrip 'soempie' uitleggen (niet de username, die heb ik inmiddels al leren kennen)..
achterhaald is het idd best welquote:Op woensdag 12 september 2007 09:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is een begrip met een achterhaalde betekenis.![]()
Echt net toevallig dat ik dit doe, het gaat al weken goed.![]()
Met de aanvulling dat ik zulke acties alleen heb als ik me totaal niet concentreer en dus in gedachten met iets heel anders bezig ben.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
een soempie is een actie die niet heel erg slim is (om het subtiel te brengen)
wat ik ook vaak hebquote:Op woensdag 12 september 2007 09:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met de aanvulling dat ik zulke acties alleen heb als ik me totaal niet concentreer en dus in gedachten met iets heel anders bezig ben.![]()
mjah was ik al van plan maar die gozer heeft eindelijk teruggemaild (nadat m'n SLB'er hem had gemaildquote:
zoietsquote:Op woensdag 12 september 2007 09:46 schreef Soempie het volgende:
Alleen misschien niet zeggen dat je dat andere niet aan kan, maar het gooien op dat die andere opdracht interessanter is voor jou.Met een hele rits argumenten.
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:03 schreef Soempie het volgende:
Oke, tien uur, ik moet weer aan 't werk.![]()
Oeh, ik ben in anderhalve week anderhalve kilo afgevallen.![]()
En dat met een huwelijk tussendoor, waarbij ik ongeveer 10.000 kcal naar binnen heb gewerkt.![]()
![]()
erger somsquote:Op woensdag 12 september 2007 09:58 schreef Soempie het volgende:
Ach ja, docenten zijn vaak net zo erg als studenten.
Dat onderwerp hebben we vanmorgen al besproken...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:22 schreef LadyBlack het volgende:goeiemorgen!
Begon wel slecht trouwens: ik heb vanochtend kennis gemaakt met Roef en Marian.....
Ben gillend uit bed gerend toen Giel ze tegelijkertijd hun nieuwe singles ten gehore liet brengen![]()
![]()
Rond hangen op FOK! ?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:06 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Ik mis op dit moment m'n college...had echt geen zin en nog een hoop andere shit te doen.
quote:
Eh, neequote:Op woensdag 12 september 2007 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die dit niet snapt![]()
antwoord op de vraag of de mosselen lekker warenquote:Op woensdag 12 september 2007 11:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die dit niet snapt![]()
Gewoon met de staarten aan elkaar binden, vinden ze leuk.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:44 schreef LadyBlack het volgende:
Mooi is dat, gezellig met alle andere studenten hier in de bieb kijken naar 2 katten die naar elkaar staan te krijsen
Je dochter is dan nog jong kennelijk, later zal ze wel eens met veel plezier een mossel gaan ontleden...quote:Op woensdag 12 september 2007 11:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Lekker en een goed mosterdsausje erbij natuurlijk, en frietjes. Alleen mijn oudste dochter lust wil ze niet omdat er volgens haar een 'knoopje' inzit.Ze heeft er eens eentje ontleed, vandaar.
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:48 schreef Etcetera het volgende:
net overleg gehadzelfs al inbreng gedaan
en het was iets waar ze zelf nog niet aan hadden gedacht
![]()
Goed idee, ik weet al wat ik zo in de pauze ga nemenquote:en ik heb ontdekt dat ze warme chocomelk hebben![]()
Oh please......quote:Op woensdag 12 september 2007 11:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je dochter is dan nog jong kennelijk, later zal ze wel eens met veel plezier een mossel gaan ontleden...
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:48 schreef Etcetera het volgende:
net overleg gehadzelfs al inbreng gedaan
en het was iets waar ze zelf nog niet aan hadden gedacht
![]()
Ik zou er de rest van mijn leven blijven werkenquote:en ik heb ontdekt dat ze warme chocomelk hebben
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
[..]
Goed idee, ik weet al wat ik zo in de pauze ga nemen
zou ik niet verkeerd vinden haha, het is leuk werken hierquote:Op woensdag 12 september 2007 11:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Ik zou er de rest van mijn leven blijven werken
In welke eeuw leef jijquote:Op woensdag 12 september 2007 11:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Dat hangt af van de geaardheid volgens mij.
Ik neem aan dat je antwoorde op mijn voorgaande posting over je dochter en mosselen...quote:Op woensdag 12 september 2007 12:03 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Deze, maar verklaar je nader.![]()
Jij had het ws over het ontleden der mossel op school. Daarna kwam LB met een jakkie reactie en die doelde waarschijnlijk op een ander type mossel waar ik weer op reageerde.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je antwoorde op mijn voorgaande posting over je dochter en mosselen...
Nee, ik had het niet over dat soort mosselen op school.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Jij had het ws over het ontleden der mossel op school. Daarna kwam LB met een jakkie reactie en die doelde waarschijnlijk op een ander type mossel waar ik weer op reageerde.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |