amsterdam zuid, dacht ik?quote:Op zondag 23 september 2007 20:43 schreef Supersheep het volgende:
Ik vraag het voor de derde keer:
Het station voor de meet was toch in Amsterdam?
En zo ja, welk station?
Dan weet ik wel genoeg voor nuquote:Op zondag 23 september 2007 20:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
amsterdam zuid, dacht ik?
ik zoek het wel ff na
owquote:Op zondag 23 september 2007 20:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan weet ik wel genoeg voor nu
En dan ben je er?quote:Op zondag 23 september 2007 20:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Je klopt het adres gewoon in de TomTom.![]()
Nee, dan druk je op de knop 'teleporteer naar eindbestemming' en dan ben je er met 2 minutenquote:
Kan er in die 2 minuten nooit iets fout gaan dan?quote:Op zondag 23 september 2007 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dan druk je op de knop 'teleporteer naar eindbestemming' en dan ben je er met 2 minuten
Neequote:Op zondag 23 september 2007 20:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kan er in die 2 minuten nooit iets fout gaan dan?
Zo lang?quote:Op zondag 23 september 2007 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dan druk je op de knop 'teleporteer naar eindbestemming' en dan ben je er met 2 minuten
dan ga je toch lekker met de treinquote:
Oké. Herfstretour, lekker onbeperkt 1e klasquote:Op zondag 23 september 2007 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker met de trein![]()
Dit zijn de ingebouwde 'foutloze minuten' maar die zitten alleen op de toplinequote:
Mijn volvo heeft ook onbeperkt 1e klasquote:Op zondag 23 september 2007 20:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oké. Herfstretour, lekker onbeperkt 1e klas
Maar die is weer slecht voor t milieuquote:Op zondag 23 september 2007 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijn volvo heeft ook onbeperkt 1e klas![]()
Leg uitquote:Op zondag 23 september 2007 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dit zijn de ingebouwde 'foutloze minuten' maar die zitten alleen op de topline
Een trein ookquote:Op zondag 23 september 2007 20:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar die is weer slecht voor t milieu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |