amsterdam zuid, dacht ik?quote:Op zondag 23 september 2007 20:43 schreef Supersheep het volgende:
Ik vraag het voor de derde keer:
Het station voor de meet was toch in Amsterdam?
En zo ja, welk station?
Dan weet ik wel genoeg voor nuquote:Op zondag 23 september 2007 20:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
amsterdam zuid, dacht ik?
ik zoek het wel ff na
owquote:Op zondag 23 september 2007 20:46 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan weet ik wel genoeg voor nu
En dan ben je er?quote:Op zondag 23 september 2007 20:49 schreef RoofingBurner het volgende:
Je klopt het adres gewoon in de TomTom.![]()
Nee, dan druk je op de knop 'teleporteer naar eindbestemming' en dan ben je er met 2 minutenquote:
Kan er in die 2 minuten nooit iets fout gaan dan?quote:Op zondag 23 september 2007 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dan druk je op de knop 'teleporteer naar eindbestemming' en dan ben je er met 2 minuten
Neequote:Op zondag 23 september 2007 20:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kan er in die 2 minuten nooit iets fout gaan dan?
Zo lang?quote:Op zondag 23 september 2007 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dan druk je op de knop 'teleporteer naar eindbestemming' en dan ben je er met 2 minuten
dan ga je toch lekker met de treinquote:
Oké. Herfstretour, lekker onbeperkt 1e klasquote:Op zondag 23 september 2007 20:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan ga je toch lekker met de trein![]()
Dit zijn de ingebouwde 'foutloze minuten' maar die zitten alleen op de toplinequote:
Mijn volvo heeft ook onbeperkt 1e klasquote:Op zondag 23 september 2007 20:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oké. Herfstretour, lekker onbeperkt 1e klas
Maar die is weer slecht voor t milieuquote:Op zondag 23 september 2007 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mijn volvo heeft ook onbeperkt 1e klas![]()
Leg uitquote:Op zondag 23 september 2007 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dit zijn de ingebouwde 'foutloze minuten' maar die zitten alleen op de topline
Een trein ookquote:Op zondag 23 september 2007 20:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar die is weer slecht voor t milieu![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 21:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nja, maar per persoon minder
en die rijden toch wel als het goed is, druk of niet
Was het neit zo als dat als je met 4 man in een auto stapt, het dan beter is voor het milieu?quote:Op zondag 23 september 2007 21:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nja, maar per persoon minder
en die rijden toch wel als het goed is, druk of niet
Dat is toch net zo logisch als dat 2 keer de helft 1 isquote:
Ligt eraan. De trein waar ik 's morgens in stap, zit zo vol, dat is per persoon nog beter dan een fietserquote:Op zondag 23 september 2007 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Was het neit zo als dat als je met 4 man in een auto stapt, het dan beter is voor het milieu?
niet gewoon 2 helften?quote:Op zondag 23 september 2007 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is toch net zo logisch als dat 2 keer de helft 1 is![]()
Minder slechtquote:Op zondag 23 september 2007 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Was het neit zo als dat als je met 4 man in een auto stapt, het dan beter is voor het milieu?
Ok, dat is ook wel weer logisch.quote:Op zondag 23 september 2007 21:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ligt eraan. De trein waar ik 's morgens in stap, zit zo vol, dat is per persoon nog beter dan een fietser
Toffe blauwtongquote:Op zondag 23 september 2007 21:06 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Minder slecht [afbeelding]
En zoiets dacht ik ook ja.
Heel minder slecht van jequote:Op zondag 23 september 2007 21:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ok, dat is ook wel weer logisch.
Maar ik carpool, dus dan ben ik iets minder slecht toch?![]()
Ik ben geen hoefdier hoorquote:
* TM kijkt in spiegelquote:Op zondag 23 september 2007 21:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, maar jij gaf me laatst een kusje [afbeelding]
Dan kunnen jullie nu samen blauwbekkenquote:
quote:Op zondag 23 september 2007 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie nu samen blauwbekken![]()
[..]
Kom maar opquote:Op zondag 23 september 2007 21:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zeg
Mag ik jullie om raad vragen?
[..]
In welke zin? agressief? of verbaal?quote:Op zondag 23 september 2007 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou kijk, ik heb zeg maar een vriendin (eigenlijk mijn beste vriendin) en ik heb af en toe het idee dat ze een beetje doordraaitEn ik heb geeeen idee wat ik ermee moet
Met haar praten.quote:Op zondag 23 september 2007 21:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou kijk, ik heb zeg maar een vriendin (eigenlijk mijn beste vriendin) en ik heb af en toe het idee dat ze een beetje doordraaitEn ik heb geeeen idee wat ik ermee moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |