Ik ook jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoi hoi
Ik wordt echt met alles wat ik doe weer van Fok! afgeknikkerd
Veel plezier, ik geef het ook op voor vandaag... vanmiddag...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook ja
Dus ik ga mn tas maar pakken en dan zo naar de sportschool
Waarom werd dat bericht pas gepost toen ik op F5 drukte toen ik weer thuis wasquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom werd dat bericht pas gepost toen ik op F5 drukte toen ik weer thuis was
heb je hem vermanend toegesproken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:47 schreef Supersheep het volgende:
Toen ik vanmorgen wakker werd zat er een koolmeesje dat naar binnen was gekomen naar me te kijken
Wat zei ik nou dat je geen vreemde vogels mee naar huis mag nemenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:47 schreef Supersheep het volgende:
Toen ik vanmorgen wakker werd zat er een koolmeesje dat naar binnen was gekomen naar me te kijken
Nee, ik heb hem of haar alleen even aangekeken met m'n duffe kop, dat moet ook genoeg zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:49 schreef Homdeck het volgende:
[..]
heb je hem vermanend toegesproken?
Deze heb ik helemaal niet meegenomen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat zei ik nou dat je geen vreemde vogels mee naar huis mag nemen![]()
jaja smoesjes vogeltjes breken niet inquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Deze heb ik helemaal niet meegenomen!
En de vorige keer telt ook niet want ik had Pino al eerder op tv gezien.![]()
that ain't truequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jaja smoesjes vogeltjes breken niet in![]()
Of hij stond wat te hoogquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
that ain't true
en dat weet ik 100% zeker, nadat we eentje betrapt hadden in de afzuigkapschoorsteenpijp
Was dat niet meer insluipen dan inbreken?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
that ain't true
en dat weet ik 100% zeker, nadat we eentje betrapt hadden in de afzuigkapschoorsteenpijp
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:47 schreef Supersheep het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
Het ziet er toch weer naar uit dat ik naar Las Vegas ga in Januari
Socializen, feesten, netwerken. En heel misschien nog een paar uurtjes werkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:35 schreef LadyBlack het volgende:you lucky bastard! Alweer naar de USA!
Wat ga je doen?
Dit wordt mijn 5e keer maar eerlijk gezegd zijn er veel gavere plekken in de wereldquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Las Vegas
![]()
Één van de gaafste plekken waar ik ben geweest (en wel drie keer)
San Fransisco is ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:56 schreef LadyBlack het volgende:
Lijkt mij ook jaIk ben in een paar steden in Canada geweest, en ik wil nog wel graag naar New York en San Francisco. Maar eigenlijk ben ik heel erg Europa-gericht
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
SFquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:56 schreef LadyBlack het volgende:
Lijkt mij ook jaIk ben in een paar steden in Canada geweest, en ik wil nog wel graag naar New York en San Francisco. Maar eigenlijk ben ik heel erg Europa-gericht
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:04 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben nog nooit buiten Europa geweest. Ben ik wel van plan, lijkt me mooi
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mag ik even zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.showoff
![]()
![]()
Agreequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:16 schreef iamredleader het volgende:
Wat doet Fok! trouwens irritant...continu ligt 'ie eruit...
quote:
quote:one day if you go to heaven you will look around and say it aint bad but it aint San Fransisco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |