quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:29 schreef Nembrionic het volgende:
Het ziet er toch weer naar uit dat ik naar Las Vegas ga in Januari
Socializen, feesten, netwerken. En heel misschien nog een paar uurtjes werkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:35 schreef LadyBlack het volgende:you lucky bastard! Alweer naar de USA!
Wat ga je doen?
Dit wordt mijn 5e keer maar eerlijk gezegd zijn er veel gavere plekken in de wereldquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Las Vegas
![]()
Één van de gaafste plekken waar ik ben geweest (en wel drie keer)
San Fransisco is ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:56 schreef LadyBlack het volgende:
Lijkt mij ook jaIk ben in een paar steden in Canada geweest, en ik wil nog wel graag naar New York en San Francisco. Maar eigenlijk ben ik heel erg Europa-gericht
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
SFquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:56 schreef LadyBlack het volgende:
Lijkt mij ook jaIk ben in een paar steden in Canada geweest, en ik wil nog wel graag naar New York en San Francisco. Maar eigenlijk ben ik heel erg Europa-gericht
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:04 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben nog nooit buiten Europa geweest. Ben ik wel van plan, lijkt me mooi
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mag ik even zeggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.showoff
![]()
![]()
Agreequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:16 schreef iamredleader het volgende:
Wat doet Fok! trouwens irritant...continu ligt 'ie eruit...
quote:
quote:one day if you go to heaven you will look around and say it aint bad but it aint San Fransisco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |