quote:Op woensdag 7 november 2007 00:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En morgenochtend leest Etcetera dit terug en wordt nét op dat moment over haar schouder bespioneerd door Jan
die staat nooit bij me mee te lezen hoorquote:
Windows 95quote:Op woensdag 7 november 2007 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Gemiste kans..... maargoed, een laptop met Windows 95 zei je toch? Dat is toch hartstikke oud![]()
ja geniaal tochquote:Op woensdag 7 november 2007 09:58 schreef LadyBlack het volgende:
Gemiste kans..... maargoed, een laptop met Windows 95 zei je toch? Dat is toch hartstikke oud![]()
Ik heb hier voor een zacht prijsje nog wel een windows 98 laptop liggen eventueelquote:Op woensdag 7 november 2007 10:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja geniaal tochen dan proberen xp erop draaiend te krijgen
ik wil er niet voor dokkenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb hier voor een zacht prijsje nog wel een windows 98 laptop liggen eventueel![]()
En nog een windows xp laptop (hoewel ik die komende week nog wel even in gebruik hou ivm champions league voetbal)![]()
Champions Leaguequote:Op woensdag 7 november 2007 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
Was er gisteravond ook een voetbalwedstrijd ofzo, ik was in de stad en het was echt uitgestorven![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tip: je hoeft vanavond ook niet de stad in, PSV speelt dan tegen een Turkse club.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
Was er gisteravond ook een voetbalwedstrijd ofzo, ik was in de stad en het was echt uitgestorven![]()
Ik vraag me af of dat de Groningers veel kan schelenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tip: je hoeft vanavond ook niet de stad in, PSV speelt dan tegen een Turkse club.
Real madrid tegen een paar grieken. Ook weinig boeiends voor de groningers lijkt me...quote:Op woensdag 7 november 2007 10:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat de Groningers veel kan schelen
Alhoewel... wat speelde er gisteren?
Hahaha, juist wel doenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zie nu op Kamernet een kamer vrij staan die misschien in een huis is waar ik al een keer heb gekeken voor een kamer, maar toen niet ben aangenomen. Zit nu een beetje te twijfelen of ik zal reageren of niet
Met of zonder chauffeur?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is het toch ideaal om een auto te hebben.
quote:
Ik zou ook graag een auto hebbenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is het toch ideaal om een auto te hebben.
Ik heb toch het liefst een wagen met beide.quote:
ik ga maar gauw naar een dierenwinkel vol met aquariums!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
Op Volkskrant.nl staan de 10 belachelijkste wetten in het Verenigd Koninkrijk
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:22 schreef iamredleader het volgende:
Heb je trouwens V for Vendetta gezien? Op zich geen waanzinnig goede film, maar de muziek waarmeeIk vond het wel een aardige filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij werd afgekraakt maar dat was door de fans van de comic.
Dat stukje wat jij hierboven beschrijft is inderdaad vet
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
ik ook niet, daarom ga ik zo naar huis.quote:
Is ie nog steeds leeg? Kan wel wat caffeïne gebruiken op dit momentquote:Op woensdag 7 november 2007 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn koffiepot is net leeg. Moet ik ff nieuwe zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |