Amateurquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee dvd!Ik ben nog maar bij seizoen 3
Ik kijk sinds deze zomer en heb seizoen 1 en 2 al gehad. Ik doe lekker allesquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:42 schreef Nesle het volgende:
[..]
Amateur![]()
Seizoen 4 op net 5, ff doorkijken je springt er zo in
Natuurlijk is daar onderscheid tussenquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is daar onderscheid tussen?![]()
Aiden is mooi, sexy en lekker.![]()
Geef eens een duidelijk voorbeeldquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk is daar onderscheid tussen
De vraag had ik al verwachtquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geef eens een duidelijk voorbeeld
Verrassendquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag had ik al verwacht
Ik ben reeds op zoek naar voorbeelden.
Van vrouwen trouwens
quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:54 schreef Soempie het volgende:
Van vrouwen kan ik ook nog wel voorbeelden bedenken.
Maar bij mannen gaat het bij mij allemaal onder een noemer:![]()
Maar die suffe jongens die vind ik dan ook niet mooi.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Ben het er niet helemaal mee eens trouwens... jongens kunnen wel mooi zijn maar zo suf als wat, en ik kan kerels die geen schoonheidsprijs zouden krijgen toch ergvinden
Namen dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:01 schreef Nembrionic het volgende:
Zal je net zien dat ik geen goede fotos kan vinden
Nee, we bedoelen hetzelfdequote:Op maandag 29 oktober 2007 17:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar die suffe jongens die vind ik dan ook niet mooi.Ik kan wel zien dat anderen ze mooi vinden, maar mij doet het dan niks. Als ik iemand
vind dan gaat dat automatisch samen met
en andersom.
En zoals die kerel uit die douchescene, ik snap dat PS hemvindt, maar persoonlijk vind ik hem helemaal niet lekker of sexy.
Warrig verhaal.![]()
Zie mijn disclaimerquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:14 schreef Soempie het volgende:
Nou, dat hangt er ook maar vanaf hoe ze erbij liggen en welke blik ze opzetten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |