Dit is het slowchattopic voor AKQ-ers, maar anderen zijn hier ook altijd van harte welkom post hier plaatjes van deuren, vertel dat je mee gaat doen aan idols of stel hier vragen die je niet in de quiz zelf durft te vragen __________________________________________________________________________________
1. Gij zult oppergod Laffer niet boos maken 2. Gij zult een nieuwe vraag stellen als u het heilige punt toebedeeld heeft gekregen 3. Gij zult de naam van de oprichters, MaJo en Asmodian, niet zonder eerbied gebruiken. 4. Gij zult zich niet laten flashen 5. Gij zult niet opzoeken 6. Gij zult een antwoord per keer geven 7. Gij zult beslissingen van de vragensteller eerbiedigen 8. Gij zult een nieuw topic openen als het oude vol is ende gij de laatste poster zijt. 9. Gij zult de ranglijst en de OP bijwerken 10. Gij zult naar Eisbar van Grauzone luisteren en het erkennen als heilige AKQ-lied.
En het 11e gebod (ja, dat is er ook nog)
11. Gij zult uw antwoord nimmer editten.
Luister naar ons heilige AKQ lied. Leer het uit je hoofd. Je zult het nodig hebben...
Het nieuwe AKQ strijdlied moet nog democratisch bepaald worden. __________________________________________________________________________________
De openingspost is hier te vinden. Denk er ook aan om het vorige topic toe te voegen en de lay-out toch nog even te controleren. Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/AKQSC"
Live from Chicago Well behaved women rarely make history Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende: PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Live from Chicago Well behaved women rarely make history Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende: PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Oh tof het wordt hier vast pas weer gezellig als ik er vandoor ben Dus dat ga ik dan maar doen Slaap lekker diegenen die nog gaan slapen
Ik ben de kleur MAGENTA Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
ik heb vandaag met het werk een bedrijfsuitje gehad paintball! ge-wel-dig, op een eiland dus eerst met een bootje erheen en dan 2 uur gamen ik heb nog nooit zoiets enorm vets gedaan wel 1 keer vol in mijn face geraakt, mijn hele masker was geel maar wat een kick als je iemand raakt, wooow. ik ben nu nog hyper erover!
die dingen doen nog best wel zeer trouwens, heb zeer mooie exemplaren van blauwe plekken op mijn rug
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
Het was 24 euro per persoon inclusief 100 balletjes. Daar kom je heel ver mee maar mijn baas zei dat we ons geen zorgen hoefden te maken over balletjes tekort En dat is dan voor 2 uur.
Nu ga ik er echt in
Shoulder pads may come and go, but a BFF is forever O+
Ik heb ooit 100 euro uitgegeven aan paintballen Ik ging sniperen. Dat heeft me heel wat balletjes gekost omdat ze niet allemaal recht vliegen. Veel mensen geraakt, zelf geen één keer
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
zo ik ga stoppen met leren, ik val zowat om Moet nog wel best veel leren voor vrijdag, maar morgen heb ik alleen college van 9 tot 10 (wat een tijd ) dus dat wordt een dagje blokken in de UB Vandaag toch minder gedaan dan gepland, thuis word je veel te snel afgeleid Dus nog een dagje bikkelen en dan ben ik er vanaf
En nu ga ik , mijn wekker gaat om 6.45 Hopelijk slaap ik nu niet door mijn wekker, is me vorige week 3x op rij gebeurd Ik heb mijn huisgenootje dan ook instructies gegeven dat ze me uit bed mag slepen als ik geen sjoege geef
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Damn mijn buurman (dus van het huis hiernaast) snurkt harder dan ooit, ik hoor het wel vaker door de muur heen maar nu veel harder dan anders En daar kan ik dus echt van wakker liggen het is dat ik echt heel moe ben maar anders was ik er echt heel agressief door geworden
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam