Ik nietquote:
truste mikquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:17 schreef Mikkie het volgende:
Wel balen, want ik voel me gewoon fit op dit moment
Sterkte MaJo
Ben ikquote:
Je zet je wekker ook altijd zo dat je nog een tijdje kunt snoozen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:20 schreef LadyBlack het volgende:goeiemorgen
Ik moet zo naar mn werk, maar ik was erg wazig vanochtend: toen mn wekker afging dacht ik dat ik er meteen uit moestNu zit ik dus veel te vroeg klaar
Ja, uur of 4.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:21 schreef LadyBlack het volgende:
Hoe is het met jou Soempie, beetje kunnen slapen?
Die ken ik!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je zet je wekker ook altijd zo dat je nog een tijdje kunt snoozen?![]()
Moest je in de tussentijd naar huis weer?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:13 schreef Soempie het volgende:
...
dan moet ik naar een andere psych. En dan gaan ze beslissen of ze me gaan opnemen of niet.............
dus
opnemenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:13 schreef Soempie het volgende:
...
dan moet ik naar een andere psych. En dan gaan ze beslissen of ze me gaan opnemen of niet.............
dus
Is echt zo erg meisiequote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:13 schreef Soempie het volgende:
...
dus
Oh op die manier opnemen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:16 schreef Soempie het volgende:
Ik heb niet eens een fatsoenlijke pyjama.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Moest je in de tussentijd naar huis weer?Dat zou wel flauw zijn dan
Maar opnemen als in; in hun klantenbestand opnemen?
Maak je daar maar geen zorgen over, denk niet dat iemand je daarop zal afrekenenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:16 schreef Soempie het volgende:
Ik heb niet eens een fatsoenlijke pyjama.![]()
![]()
![]()
Ja daar was ik ook achter...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat soemp het in de letterlijke zin van het woord bedoeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |